השחקנית הבינלאומית שני אטיאס ואחותה של מורן אטיאס, צילמה סרט קצר בו היא שיתפה את אירוע הלידה המטלטל שעברה והימים הקשים אחרי. רגע לפני הלידה המיוחלת חשפה שני כי נדבקה בקורונה, מה שגרם לה לעבור את הלידה בחדר הלידה לגמרי לבדה בלי בן זוג לצידה, בלי אחותה מורן, בלי אמה ובעצם בלי אף אחד כי נאלצה להיות בבידוד, כשכל בני משפחתה צפו בלייב בלידה דרך פייס טיים. 

אטיאס חשפה כי לפני ההריון המדובר היא עברה הפלה וכשההריון השני הגיע, הם לא הרשו לעצמם לשמוח עד שהם שומעים את הדופק המיוחל. עוד הוסיפה: "בחודש תשיעי אני מרגישה לא טוב, הגענו למיון יולדות והאחות אומרת לי יש לך קורונה. חשכו עיני. אני בחודש תשיעי מה זה אומר בשבילי ולעובר. אני מאושפזת. טום אמר לי שלא מכניסים אותם כי יש לי קורונה. אני לבד. זאת לידה ראשונה שלי. ואז אני מבינה שאני הולכת ללדת לבד, זה לא היה לפי התוכנית".

שני אטיאס ובעלה (צילום: כתום צלמים)
שני אטיאס ובעלה (צילום: כתום צלמים)

אטיאס סיפרה כי הלידה עברה חלק ובתה הטרייה הגיחה לעולם, אלא שרגע אחרי התינוקת עברה לטיפול נמרץ למשך שבוע ימים ושני לא יכלה להיות לצידה כי היא חולת קורונה. "אחרי כמה ימים, אני מקבלת שיחה מבית חולים שאני יכולה לבוא להניק את הבת שלי ולקחת אותה הביתה".

מורן אטיאס, שני אטיאס (צילום: כתום צלמים)
מורן אטיאס, שני אטיאס (צילום: כתום צלמים)