סאגת המשבר ביחסים בין ליאור וספיר נרקיס הולכת ומסתעפת. אחרי התקרית הקשה שאירעה לפני שבוע בבית בסביון בעקבותיו הזמינה ספיר, כך על פי הדיווחים ניידת משטרה, כעת העלילה מחמירה ואף הוצא צו הרחקה. על פי צו ההרחקה שהוצא ולא על ידי המשטרה אלא הוסכם על הצדדים, ליאור לא יכול להתקרב לאשתו ולביתם בסביון לתקופה מוגבלת, יחד עם זאת הצו לא תקף לילדים והזמר יכול לפגוש את ילדיו בתיאום מראש עם עורכי דינה של ספיר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כפי שמדווח לראשונה אתר מאקו סלבס, צו ההרחקה נולד בעקבות התקרית הקשה שאירעה לפני שבוע, במהלכה הגיע ליאור לבית בסביון כשספיר לא נכחה בו, והוא זרק והשליך את חפציה וגרם לנזק. ניידת משטרה הוזמנה למקום ובעקבות האירוע החליטו הצדדים בהסכמה משותפת להוציא צו הרחקה עד שהרוחות ירגעו.

ליאור וספיר נרקיס בימים טובים יותר (צילום: אלירן אביטל)
ליאור וספיר נרקיס בימים טובים יותר (צילום: אלירן אביטל)

כידוע למרות ניסיונות חוזרים ולא מוצלחים להביא לשלום בית, ליאור נרקיס ואשתו ספיר החובקים יחד שלושה ילדים משותפים, החליטו לפצוח בהליך גירושים לפני כארבעה חודשים. לפני מספר שבועות עזב הזמר את ביתם בסביון ושכר דירה בתל אביב, בעוד ספיר נותרה לגור עם ילדיה בוילה של הזוג בסביון. 

עורכת הדין נטע מרום מגנזי, המייצגת את ספיר נרקיס, מסרה בתגובה: "ספיר וליאור עושים כל שביכולתם לשמור על התא המשפחתי ועל ילדיהם ומנהלים את יחסיהם בכבוד הדדי, תוך שמירה על פרטיותם. הצדדים מבקשים לעבור את התקופה הקשה והרגישה הזו בשקט יחסי עד כמה שניתן, ללא רעשי רקע".

מטעם עו"ד שמוליק מורן המיצג את ליאור נרקיס נמסר: "ספיר וליאור מנסים בעזרת עורכי דינם להגיע להסכם משותף ברוח טובה. לא הוגשה כל תלונה למשטרה ולא ניתן צו הרחקה. קיימת הסכמה משותפת על פרידה זמנית כדי לבחון את שאלת המשך היחסים ולגבש הסכם ותוך דאגה לילדים".

ליאור נרקיס (צילום: נדב הולצמן)
ליאור נרקיס (צילום: נדב הולצמן)