בן אל תבורי שבילה את השבועות האחרונים באל.איי במסגרת קידום הקריירה הבינלאומית שלו, עלה הלילה על טיסה חזרה לישראל. גם יסמין עומרי, כוכבת הטיקטוק שבילתה את זמנה עם בן אל בוילה המפוארת ששכר, נחתה חזרה בישראל. השניים כידוע מככבים בכותרות על קשר רומנטי ואת השבועות האחרונים באל איי בילו יחד, בין היתר חגגו את הוולנטיין די ביחד כששיתפו תמונות זהות מהערב האינטימי.

אלא שלמרות הדיווחים והתיעודים המשותפים השניים ממשיכים באותו קו ומכחישים זוגיות. יסמין עומרי העלתה פוסט זועם בו הכחישה זוגיות, בן אל תבורי שיתף אותו והוסיף: ״לא זוג״. עומרי נשאלה על ידי עוקביה למה היא "ממשיכה להכחיש זוגיות הרי הם טסו באותו זמן וחזרו באותו זמן, זה מביך", כתב אחד העוקבים.

בן אל תבורי (צילום: אלירן אביטל)
בן אל תבורי (צילום: אלירן אביטל)

עומרי בחרה להשיב וכתבה: "אני ובן אל חברים טובים מאד, אין פה מה להכחיש, אם הייתי בזוגיות לא הייתי מתביישת בזה או מסתירה את הבן זוג שלי. חברים טובים, נפגשים, מבלים, יוצאים ביחד וזה לגיטימי. לאנשים זה נראה מוזר בגלל הפרש הגילים (כידוע, עומרי בת 20 ובן אל בן 30) אבל רוב החברים שלי גדולים ממני. אני לא מחפשת כרגע זוגיות עם אף אחד וברגע שתהיה לי לא אסתיר אותה בטח לא לתקופה כל כך ארוכה. תתעסקו בחיים שלכם ולא באחרים".

בן אל תבורי, יסמין עומרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי, יסמין עומרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)