אחרי החתונה המרגשת של משי קלינשטיין עם בחיר לבה, מתן מוצפי, האבא רמי לא נשאר לספור את הצ'קים עם החתן והכלה אלא טס מיד לאירוע התרמה בפארק פלאזה בלונדון של ארגון ICA, בניצוחם של הנדבנים הלנה ויקיר גבאי. משתתף נוסף באירוע היה ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן המצודד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רמי קליינשטיין, אלכס קליינשטיין (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
רמי קליינשטיין, אלכס קליינשטיין (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

>משה איבגי אמור להשתחרר בקרוב. ליאורה ניסתה לברר מה יש לאשתו אורית לספר על התקופה שבה בעלה שהה בכלא חרמון, ואם יש לה מחשבות של חשבון נפש.
אורית סיילס איבגי. איזה איבגי פגשת בתקופת המאסר? מכה על חטא? מיואש?
"אני לא מדברת על שום דבר, סליחה".

משה איבגי בבית המשפט (צילום: פלאש 90)
משה איבגי בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

>בראשון האחרון הגיעה הגברת הראשונה, גילת בנט, ל"פתאל טרמינל", וחיכתה באחד החדרים הפרטיים לבעלה, רה"מ נפתלי בנט, שאסף אותה לשטח האווירי, כדי לקבל את פניהם של היתומים מאוקראינה מיד כשיירדו מהמטוס. אגב גם השרה איילת שקד והשר אביגדור ליברמן הגיעו לאותו טרקלין בדיוק לאותה המטרה, וגם הם ישבו וחיכו. אבל בחדר פרטי אחר.

נפתלי וגילת בנט (צילום: אריאל זנדברג)
נפתלי וגילת בנט (צילום: אריאל זנדברג)

>קטי פיאסצקי, הח"כית הטרייה ממרצ, היא אוהדת שרופה של הפועל ת"א, ממש מהגרעין הקשה. יש לה אפילו קעקוע על הגוף - הסמל של הפועל.
פיאסצקי, תעבירי חוקים שיעזרו להפועל לחזור לימים הגדולים?
"לא הבנתי את השאלה".

 >יונה ברטל, מייסדת ומנהלת חוג הידידים במרכז פרס לשלום וחדשנות, הובילה אירוע מרגש במרכז פרס עם הזמר והאומן דוד ד'אור. בין האורחים: חמי פרס, דני גילרמן, הניה ומשה נור, עתליה שמלצר, איילת וצביקה ימיני, גילה עירוני, רותי ומנחם אורן, רינת ומוטי כוזהינוף, רוברטו חג׳ג׳, שהגיע מאיטליה ועוד.