הזמר קובי פרץ התמודד עם הרבה אתגרים ושינויים בחייו בשנים האחרונות. לאחר שהשתחרר מהכלא בעקבות ריצוי עונשו בעבירות מס, אשתו ענבל פרץ נכנסה להריון ובלידה שהתקיימה בחודש אוקטובר האחרון, היא עברה סיבוכים קשים שלפי עדותה סיכנו את חייה. בעקבות האירוע הקשה שעברה המשפחה פרץ כתב שיר מרגש על החוויה העוצמתית והקשה שעברו כמשפחה והקדיש אותו לאשתו ענבל. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אתמול (רביעי) התייצבה המשפחה המאוחדת על סט הצילומים לקליפ שצילמו במיוחד בשביל השיר המרגש. על הסט נכחו הזמר קובי פרץ, אשתו ענבל והבת המתוקה אלי, שעברה ביחד עם ענבל את הלידה הקשה. בין טייק אחד לשני, תפסנו את קובי לשיחה מלב אל לב על התקופה הקשה ועל ההתבטאות של ציפי רפאלי על כך שאם שם משפחתה היה "מכלוף", לא הייתה מקבל את העונש שקיבלה בעקבות העלמות מס בהן הורשעה. 

קובי פרץ, ענבל פרץ, אלי פרץ (צילום: ניר אמיתי)
קובי פרץ, ענבל פרץ, אלי פרץ (צילום: ניר אמיתי)

"השיר והקליפ מראים ומספרים את מה שהיא עברה בלידה, שקיבלתי אישה וקיבלתי ילדה מתנה", אמר קובי על הלידה הקשה. "אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שעברתי. צריך להיות עם אמונה חזקה מאוד. הרבה תפילות. היו רגעים לא קלים עבורי ועבור ענבל ומשפחתי אבל עברנו את זה ברוך השם בשלום. אני מודה לקדוש ברוך הוא על היום שאני נמצא כאן עם אשתי וזוכה לצלם את הקליפ עם טקסט, שכל הטקסט מראה את מה שהיא עברה". 

אמרת בעבר שלא הערכת את ענבל. זה גרם לך להעריך יותר את מה שיש לך?
"אני גם מאריך אותה וגם מעריך אותה". 

ציפי רפאלי אמרה שאם השם משפחה שלה היה "מכלוף" היא לא הייתה מקבלת את העונש שקיבלה. מה דעתך על זה?
"אז מה יגידו אזובי הקיר כמו שאומרים? מה יגיד פרץ? פרץ זה מזרע דוד המלך, אז אני שמח להיות מה שאני ומי שאני ומה שקיבלתי הכל לטובה והכל מאת השם. מכלוף, פרץ, דרעי, רפאלי - בסוף כולנו שבט אחים". 

קובי פרץ, ענבל פרץ (צילום: ניר אמיתי)
קובי פרץ, ענבל פרץ (צילום: ניר אמיתי)