מי את?
"שרונה מרלין, בת 38, נשואה. גדלתי ברעננה, אבל אני תל־אביבית כבר שנים ומנצלת את זה עד הסוף. בעלי יניב ראה אותי ב'חתונה ממבט ראשון' ופנה למלווה שלי בחתונה, שאותה הכיר בעבר, וביקש את הטלפון שלי. מאז אנחנו בלתי נפרדים. מעצבת תעשייתית במקצועי, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר, והיום בעלת מותג התכשיטים רונצ׳ה ויוצרת תוכן באינסטגרם״.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

האם את עוקבת אחרי המשתתפים האחרים ב״חתונמי״?
״שירי ואני חברות מאוד קרובות ובלתי נפרדות, וחוץ ממנה אני בקשר טוב גם עם יוגב, דודו וליאור מהעונה שלי, אנחנו נפגשים ומדברים המון. מהעונה השלישית התחברתי גם עם הדר״.

שרונה מרלין, יניב קונישוק (צילום: חגי מיכאלי)
שרונה מרלין, יניב קונישוק (צילום: חגי מיכאלי)

האם תסכימי לפרסם דברים שלא מדברים אלייך?
״חד־משמעית לא. הדבר הכי חשוב לי זה האותנטיות. אני מסרבת להרבה דברים שלא מדברים אליי או שאני לא מאמינה בהם, ולעולם לא אפרסם משהו שלא ניסיתי או שאני לא מעריכה. כבר יצא לי להשתתף בקמפיין שאמרו לי שאני יכולה ׳לעשות בכאילו׳ כי רצו כבר להעלות את זה, ולא הייתי מוכנה. כסף לא קונה אמינות״.

מי עוקב אחרייך?
״העוקבים שלי הם בעיקר נשים - 89 אחוזים ליתר דיוק - בעיקר בגילים 25־44 והרבה תל־אביביות. אני מקפידה מאוד על תוכן איכותי ואותנטי, שהוא מאוד אני, ולכן מאמינה שיעניין לרוב נשים באזור הגיל שלי. סיימתי את התוכנית עם 23 אלף עוקבות, אבל גיליתי את עצמי ואת האהבה ליצירת תוכן באינסטגרם רק אחר כך. הרווחתי המון עוקבים בזכות מי שאני והתוכן שאני יוצרת״.

שרונה מרלין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שרונה מרלין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הסטייל הוא חוט מקשר בין כל הפוסטים שלך. האם אלה החיים האמיתיים שלך?
״האמת שהחיים שלי היום (חמסה חמסה חמסה) מאוד יפים. עברתי דברים לא פשוטים בחיים שלימדו אותי למצות כל יום הכי טוב שאפשר. בימים שאני פחות בטוב, אני מעלה פחות, אבל נדיר שזה קורה. מעבר לכך, אני פדנטית, בעלת חוש אסתטי ומעצבת בנשמה. קשה לי כשמשהו לא יוצא לי טוב או יפה״.

את מפרסמת מתכונים נהדרים - המצאות שלך?
״כן, אני אוהבת מאוד להתנסות, בין שזה לקחת דברים קיימים ולשנות עם הטאץ׳ שלי, ובין שזה סתם להמציא. אני חייבת להודות שלא תמיד מצליח לי, ואני לא לוקחת את זה לגמרי בקלות. וחד־משמעית, הצילום והעריכה לוקחים לי יותר מהכנת המתכון״.

מהי השאלה הכי ביזארית ששאלו אותך באינסטגרם?
״עשיתי פעם אחת ׳שאלות תשובות׳, ושאלו אותי אם יש ילדים באופק. עניתי שכמובן שאני חושבת על ילדים בעתיד, כשזה יגיע - זה יגיע. ואז מישהי הגיבה לי על זה בנזיפה: איך יכול להיות שאני בת 38, נשואה ולא נכנסת להריון עכשיו״. 

שרונה מרלין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שרונה מרלין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)