כוכבת "האח הגדול" ואושיית הרשת, דנית גרינברג, שאוהבת בדרכה ההומוריסטית להעביר לעוקביה את תחזית מזג האוויר, עברה לפני כשבועיים תאונת דרכים קשה ועדכנה על כך בסטורי באינסטגרם. "היי, עברתי תאונת דרכים קשה, אני בסדר. נס גדול. אשוב כשאחלים", כתבה גרינברג על רקע שחור.

מאז גרינברג נעלמה מהרשתות החברתיות ומקרוביה נמסר שהיא מתאוששת מהתאונה שעברה ושבקרוב תספר מה עברה. כזכור, גרינברג תצעד בשביל החופה בעוד פחות מחודש לצד בחיר ליבה ברק חקמט ומטעם מנהליה מיהרו להרגיע ולציין כי החתונה לא תדחה בעקבות המקרה המצער. ביום חמישי האחרון גרינברג שברה שתיקה ושיתפה בתמונה שלה כשפניה נפוחות ותחבושת על אפה. 

דנית גרינברג, ברק חקמט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית גרינברג, ברק חקמט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"חיכיתי לרגע הזה שאני ארגיש מספיק נוח לפתוח את המצלמה ולחייך ולדבר ולספר. אלו היו שבועיים ממש קשים הכי מטלטלים שהיו לי בחיים, נפשית ופיזית. מה שאתם רואים עכשיו זה עוד כלום לעומת מה שהיה לפני שבועיים. נחבלתי מאוד קשה בפנים מהכריות אוויר ותודה לאל זה נגמר בזה".

במהלך סוף השבוע ענתה גרינברג על שאלות-תשובות באינסטגרם ושיתפה בפרטים נוספים מהתאונה. גרינברג כתבה: "ברור שיש כאב. זו טראומה לכל החיים. אני מנסה להקליל כי זו דרך ההתמודדות שלי. עדיין לא יצאתי מהבית (רק לטיפולים רפואיים). אני לא רואה את עצמי כרגע נוהגת. היו לי לילות ללא שינה כי כל פעם שעצמתי עיניים שמעתי את השיר שהתנגן לי באוטו בזמן התאונה. זה קשוח ממש. שלא נדבר על הכאב הפיזי וכמובן ההתמודדות הנפשית. אני מניחה שמי שעבר תאונה, מבין". 

עוד הוסיפה וסיפרה גרינברג כי השיר שנוגן באותה העת היה "מרלין מונרו" של להקת שייגעצ. גרינברג נשאלה על מסיבת הרווקות שתכננה בפריז וענתה: "המצב שלי לא אפשר לי לטוס, אבל הכל לטובה. נחגוג כאן בארץ בזמן הקרוב. בטוחה שיהיה כיף ומרים ותכלס הכי חשוב זו החברה ופחות המיקום". עוד עדכנה גרינברג שעשתה ברכת הגומל לאחר התאונה וכי היה מאוד מרגש. בריאות מלאה!

דנית גרינברג (צילום: אסף לב)
דנית גרינברג (צילום: אסף לב)