המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ממשיכה בשיא העוצמה ומעצמות העולם לא עושות יותר מדי, מלבד להטיל סנקציות כלכליות על אוליגרכים רוסים, ביניהם גם איש העסקים הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ', המקושר לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אברמוביץ' חטף מהסנקציות שהטילה עליו בריטניה ובין היתר נפסל מניהול קבוצת הכדורגל צ'לסי, אותה רכש. 

אברמוביץ' הוא אחד משבעה עשירים רוסים שבריטניה החליטה להטיל עליהם סנקציות בעקבות הלחימה של רוסיה באוקראינה. הסנקציות כללו הקפאת נכסים, איסורי נסיעה ואמברגו על עסקאות עם אנשים ועסקים בבריטניה. אלא שכעת על פי הדיווח של הדיילי מייל, אברמוביץ' בן ה-55 מפתיע וחוצה את הקווים לצד של האויב ומסתבר שהוא מתהדר בבת זוג חדשה בת 25, כוכבת הטלוויזיה היפהפייה אלכסנדרה קורנדיוק שמוצאה, תאמינו או לא, הוא אוקראיני. סיפור אהבה בין שתי אויבות? אולי מכאן תגיע הישועה.

למרות שמעט ידוע על השחקנית שהפכה ליזמית, אומרים שהיא התחילה לצאת עם האוליגרך בתחילת השנה. על פי הדיווחים נאמר כי "החברה החדשה של רומן אברמוביץ' היא מאוד מעניינת. בתחילת השנה החלו שמועות לפיהם כוכבת הטלוויזיה הצליחה לכבוש את לבו של האוליגרך הרוסי".

מקור אמר למגזין ה"סאן" הבריטי: "זה אירוני שאברמוביץ' נקשר עם מישהי עם רקע אוקראיני בדיוק כשהוטלו עליו סנקציות בגלל המלחמה והקשרים שלו עם פוטין. קל לראות מה הוא רואה בה וזו כנראה מערכת יחסים שנמשכת כבר כשנה". 

ולדימיר פוטין (צילום: רויטרס)
ולדימיר פוטין (צילום: רויטרס)