לפני כחודש עלה בנטפליקס הלהיט "להמציא את אנה" המגולל את סיפור החיים המופרך והכמעט מתוסרט של אנה דלבי, או בשמה האמיתי, אנה סורוקין אשר התחזתה ליורשת מיליונים גרמניה שהונתה את האליטה הסגורה והיוקרתית של ניו יורק. אם עוד לא ראיתם - קחו בחשבון אזהרת ספווילר.

שונדה ריימס מנסה להפתיע עם "להמציא את אנה". זה לא ממש עובד- לחצו כאן

על פי החשד, סורוקין, שבכלל נולדה ברוסיה והגיעה ממעמד סוציו אקונומי נמוך, גרמה לכל חבריה העשירים להאמין שהיא בעלת גישה לנכסים בשווי 60 מיליון יורו שהיא עתידה לרשת בקרוב. במשך כל הזמן הזה היא הצליחה להוציא מהם מאות אלפי דולרים על מסעדות שף, חופשות יוקרתיות ואפילו לגנוב מטוס פרטי מבלי לשלם עליו. 

אם לא די בכך, היא כמעט הצליחה לשכנע שני בנקים גדולים בארצות הברית להעניק לה הלוואה על סך עשרות מיליוני דולרים להקמת מיזם שאפתני הכולל מועדון חברים אקסקלוסיבי באחד הלוקיישנים הכי יקרים בניו יורק. אולם בסופו של דבר, נתפסה סורוקין על חם ונידונה ל-4 עד 12 שנות מאסר מתוכם ריצתה 4 שנים ובסופם השתחררה על התנהגות טובה.

''יש לי חלום להקים מרכז אקסלוסיבי למיליונרים ואני צריכה רק שתלוו לי 20 מיליון דולר. טנקיו''. סורוקין (צילום: TIMOTHY A. CLARY.GettyImages)
''יש לי חלום להקים מרכז אקסלוסיבי למיליונרים ואני צריכה רק שתלוו לי 20 מיליון דולר. טנקיו''. סורוקין (צילום: TIMOTHY A. CLARY.GettyImages)

אם חשבתם שהנוכלת המתוחכמת תלמד לקח או שניים מסיפור חייה, כדאי שתחשבו שוב, כי חודש לאחר שחרורה, במרץ 2021 נתפסה סורוקין על ידי רשות ההגירה האמריקאית עם אשרת שהיה שפג תוקפה. היא נכלאה בבית מעצר בצפון מדינת ניו יורק וכעת, שנה בדיוק לאחר מכן, מפרסם ה-New York Post ש"יורשת העצר" מגורשת באופן רשמי מארצות הברית לצמיתות ועתידה לעלות בימים הקרובים על טיסה לפרנקפורט, גרמניה.

על פי מקורבים, סורוקין זועמת ונמצאת בהכחשה מוחלטת מכיוון שהגישה ערעור, עליו היו אמורים לדון בבית המשפט באמצע חודש אפריל. ב-TMI מתנצלים על הסקפטיות, אבל מרגיש לנו שזו לא המילה האחרונה של הבחורה הזאת.