אמש ב"רוקדים עם כוכבים" נפרדנו מהדוגמנית בר זומר שנפצעה בשיאה של העונה במהלך אימונים ושברה את כף רגלה. זומר בהוראת הרופא נאלצה לפרוש בשיאה של העונה ולא תוכל להמשיך את התחרות. אחרי שנפרדה מחבריה לרחבה והשופטים של העונה, נפרדת זומר הבוקר בדמעות מעוקביה ברשתות החברתיות וכותבת: "באופן לא צפוי וברגע אחד קטן נפסקים להם חודשים רבים של עבודה קשה ורצון ענק להצליח".

"כל כך כואבת לכתוב את זה ומתקשה להבין למה זה היה צריך לקרות, אבל נאלצתי לפרוש מ'רוקדים עם כוכבים' בעקבות שבר בכף הרגל. כמה רציתי לשמוע מהרופא שאני יכולה להמשיך ואם זה היה תלוי בכאב בלבד, הייתי מתמודדת עם הכל אבל כשמדובר בעניין רפואי שכזה צריך לקבל בהבנה. אני רוצה להגיד לכם שהחודשים האחרונים היו מדהימים עבורי. נתתי את כל כולי ורציתי את זה כל כך. נהנתי מכל דקה, למדתי המון על עצמי, התאהבתי בעבודה הקשה וגיליתי שריקוד גורם לי לחייך. אני מתקשה להיפרד מהפרק הזה של חיי אבל נאלצת לעשות זאת ואני רוצה להודות למי שגרם לזה להרגיש ככה עבורי".

בר זומר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר זומר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"להפקה המטורפת שעומדת מאחורי הדבר הזה. לאנשים שהפכו למשפחה. לאנשים שהאמינו בי ונתנו לי את ההזדמנות. החוויה שלי לא הייתה אותה חוויה לולא אתם. בהצלחה לכל המתמודדים המדהימים שנשארו בתוכנית אני מחכה לראות אתכם שורפים את הבמה ומודה שאני קצת מקנאה ולסיכום, החלמה מהירה לי. בתמונה אני כמה שעות אחרי הבשורה, לא מעכלת. מחכה לרגע שאוכל לחזור לרקוד ובטוחה שזה לא יגמר כאן".

הפציעה של בר זומר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפציעה של בר זומר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)