אמש (שני) עבר ריאליטי הריקודים של קשת 12, "רוקדים עם כוכבים", לשידור חי עם קבוצה מאוחדת של הזוגות שהגיעו משתי הקבוצות, עם הזוג התשיעי שחזר במסגרת גלגל ההצלה - משה אשכנזי והרקדנית ג'ניה ליבמן והם התחרו ביניהם - כאשר הבחירה עברה מהשופטים לצופים בבית. בפרק השני לאחר המעבר לשידור חי, אחד מחברי פאנל השופטים לא יזכה לצפות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שופטת התוכנית רונה-לי שמעון לא תהיה נוכחת מחר בשידור הלייב של "רוקדים עם כוכבים" מסיבה משמחת וחשובה לא פחות - צילומים לסדרה הבינלאומית "פאודה".

שמעון טסה הבוקר לבודפשט שבהונגריה יחד עם יתר כוכבי הסדרה - בהם ליאור רז, יעקב זדה דניאל, עידן עמדי ודורון בן דוד - כדי לצלם סצנות לסדרה, שבמקור תוכננו להיות מצולמות באוקראינה - אך הצילומים בוטלו בשל הלחימה. השופטת תיעדר מהתוכנית מחר, ובמשך המשדרים הבאים צפויה לשפוט את הרוקדים מרחוק.

לפני הנסיעה שיתפה שמעון את "מעריב אונליין" בחוויותיה מצילומי העונה: "אני מרגישה שאנחנו כל כך הרבה שנים ביחד, שיש איזו תחושה של בית, זאת אומרת - אנחנו צוחקים מלא, יש לנו תחושה שאנחנו סוחבים את הדבר הזה יחד עם הקפטנים של הספינה הזו. ממרחק של זמן, אנחנו כבר שבע שנים יחד, יש לזה כבר משקל".

"אנחנו חברים טובים, אנחנו מתייעצים, אנחנו מעורבים ברמה מסויימת בחיים אחד של השני וזה מאוד פותח את הלב שזה מקום העבודה שלך, שאתה יוצר עם אנשים שאתה כל כך אוהב, שאתה מחובר אליהם, שאתה הולך איתם דרך. אז אולי זו לא חוויה ספציפית, זו יותר תחושה כללית של מה זה בשבילי לעבוד עם האנשים האלו", סיפרה.