העוקבים והמעריצים של כוכבת "האח הגדול" הבחינו כי גל גברעם הורידה פרופיל ברשתות החברתיות לאחרונה, גם החברים הבחינו שמשהו עובר על גברעם, היא כבר לא כתמול שלשום, כשלא עונה לטלפונים ומתחמקת. כעת חושפת גברעם בפוסט קשה ברשתות החברתיות את הסיבה להיעלמותה.

"אני בדכאון כבר חצי שנה, ניסיתי לקפוץ בין לבין", כותבת גברעם  בפוסט מטלטל. "לא בא לי לשקר, כי די נמאס לי, כי זה כבר לא עובד כל כך, נמאס לי מתחושת האכזבה שמסביבי, עם האכזבה העצמית אני מתמודדת לבד ומשתדלת כמה שפחות לכעוס עליי. זה שאני לא עונה לטלפונים, כל הגופים יודעים שאני לא מתראיינת ולא לוקחת עבודות, החברים שלי שפשוט הפסקתי לענות להם, המשפחה שלי שהרחקתי והבן זוג שהתמודד עם כל כך הרבה דברים שהוא לא צריך".

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)

"אז אני בדיכאון כבר חצי שנה, היו תקופות נמוכות יותר, והיו ימים ממש טובים. ניסיתי לקפוץ בין לבין, להישבר כמה שיותר עם עצמי כדי שאף אחד לא יראה. אבל אז הגיע הקש ששבר את גב הגמל והרמתי טלפון לסוכנת שלי, ואמרתי לה לעצור הכל, אמרתי לאמא שלי ששוב אני בדיכאון. הפרופורציות שלי לחיים השתנו, אני לא יודעת מה אני רוצה לעשות כרגע. אין לי מושג מה החלומות שלי. יהיה בסדר - אני מטפלת בעצמי, זו תקופה והיא תעבור, אז יהיו ימים יותר טובים, העיקר לא לכעוס על עצמי ולהמשיך בתוך השקר הזה".

גל גברעם (צילום: אור גפן)
גל גברעם (צילום: אור גפן)