המגיש אסי עזר ובן זוגו אלברט אסקולה עברו טלטלה גדולה בחודשים האחרונים בעקבות תחקיר וואלה! בו חשף לכאורה השחקן יהודה נהרי כי הוטרד מינית על ידי המנחה בביתו לפני כעשור, בזמן פגישת עבודה לבדיקת התאמתו לתפקיד בסדרה "להיות איתה", אותה כתב עזר. במהלך הטלטלה האישית והמקצועית של המנחה, הוא חיכה בקוצר רוח לתוספת המשפחתית עליה הכריז לפני מספר חודשים כשחשף באינסטגרם: "אנחנו מצפים". 

היום (רביעי) בישר עזר באינסטגרם שלו כי נולדה לו ולבן זוגו בת ראשונה. המנחה צירף תמונה של התינוקת הטרייה יחד עם ההורים המאושרים, וכתב: "גוון חדש של אהבה נכנס לעולם והיא נתנה לנו את 24 השעות הטובות ביותר בחיינו. ברוכה הבאה יפיפייה. אנו מודים לך על שבחרת בנו".

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

כזכור, אחרי שהמנחה חשף כי הוא ובן זוגו מצפים לבייבי חדש שירחיב את המשפחה, זמן קצר לאחר מכן שיתף אסקולה את מין העובר וחשף לראשונה ברשתות החברתיות כי השניים מצפים לבת, כשכתב: "הרגע שבו סיפרתי לבת של אחותי שעוד מעט יש גם לנו בת קטנה".

חודשיים לאחר מכן עזר שיתף ברשתות החברתיות בתמונה ראשונה בהחלט של בתם המשותפת, כשהיא עדיין עובר בבטנה של האם הפונדקאית. בתמונה המתוקה מהאולטרסאונד של בתו ניתן לראות כי גופה הקטנטן במנח של צורה של לב. עזר התרגש וכתב: "הלב שלך נמס כשאתה מגלה שהבת שלך בצורת לב". שיהיה במזל!

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)