שלושה שבועות אחרי שעברה תאונת דרכים ששברה את אפה וגרמה לה לחבלות בפנים ובגוף, כוכבת הריאליטי דנית גרינברג התייצבה לראשונה מול המצלמות בהשקה של מותג התכשיטים "דנון". גרינברג לא הגיעה על תקן עוד סלבס אלא ממש כאחת המעצבות, כשבמהלך השנה ישוחררו מספר קפסולות בעיצובה של גרינברג.

במהלך ההשקה דנית סיפרה ל-TMI על התאונה שעברה, על השמועות ועל התביעה שהגיעה בעקבותיה ועל הביקורת על כך שניסתה ליצור באזז עם סטורי חשאי והעלמות מהאינסטגרם. "אני מרגישה בסדר, יחסית למה שהיה ומאוד מתרגשת להיות כאן היום. זה לא מובן מאליו שהגעתי אחרי שבועיים ואני שמחה שככה זה יצא", אמרה גרינברג.

דנית גרינברג (צילום: שלומי יוסף)
דנית גרינברג (צילום: שלומי יוסף)

היו הרבה שמועות על התאונה הקשה שעברת.
"נסעתי בדרך שמוכרת לי ואני עושה בעל פה על בסיס יום יומי. הייתי שנייה מהבית ופתאום בום מאוד גדול שזעזע את עולמי. אני זוכרת את ההצלפות של כריות האוויר שפגעו לי בפנים ואז הקרייסס שהיה לי בבית החולים וחוסר הוודאות. תקופה קשה מאוד עבורי, אולי הכי קשה שעברתי בחיים, שאני מקווה שאגיע לסיומה". 

איך צולחים טראומה כזאת גדולה?
"משפחה, חברות שהיו צמודות, ברק שהוא החצי השני שלי והעוגן שלי, הוא תיפקד כמו סופרמן על כל הדבר הזה. אמא שלי ישנה אצלי ימים ולא עזבה אותי. אני לא חושבת שהייתי יכולה לעבור את זה בלעדיהם. הייתי זקוקה להם 24/7. עברתי ימים קשים מאוד, פיזית ונפשית. אם לא הם כנראה שלא הייתי צולחת את זה". 

פיזית מה קרה לך?
"קיבלת חבלות מאוד קשות בפנים מכריות האוויר. נשבר לי האף, הייתי צריכה לעבור ניתוח. עכשיו אתם רואים את תוצאות הניתוח. יש פעמים שאני מסתכלת במראה ואומרת 'אוף זה לא אני'. זה דברים מינוריים שרק אני רואה. יש עדיין כאבים פיזיים. כל הגוף שלי קיבל מכות יבשות, זה עדיין דברים שאני מתמודדת איתם. אני עדיין צריכה משככי כאבים. 'עד החתונה זה יעבור' נכתב עליי למעשה, אני מקעקעת אותו על המצח".

דנית גרינברג, ברק חקמט (צילום: שלומי יוסף)
דנית גרינברג, ברק חקמט (צילום: שלומי יוסף)

היה את הבלוגר שהפיץ שמועות והחלטת לתבוע אותו. מה דווקא בו הצליח כל כך לעצבן אותך?
"כל חרושת השמועות הזו פשוט תפסה תאוצה ולא הייתי מוכנה לזה יותר. אני חושבת שזכותי להגן על שמי הטוב. כל אדם שפוגעים בשמו יש לו זכות להגן על עצמו. לא יכולתי כבר לשתוק על זה ולכן תבעתי. 

זה עיצבן אותך שאמרו שאת אשמה בתאונה?
"זה עיצבן אותי שבכלל מישהו בא ומפיץ דברים כאלה. תאונות קורות, בשנת 2021 היו דיווחים על עשרות אלפי תאונות ולצערי נכנסתי לסטטיסטיקה ובסופו של דבר אני בסדר וכולם בסדר וזה מה שחשוב. אז לא צריך להיכנס לפרטים כאלה ואחרים שהם לא נכונים". 

מה למדת על עצמך?
"שאני חזקה יותר ממה שאני חושבת. תודה לאל שאני מוקפת בסביבה תומכת ושמכל משבר כזה צומחים וגדלים ותודה לאל שלא קרה שום דבר מעבר, זה משהו שאני כן יכולה לתפקד איתו. 'fake it till you make it', אני חיה את זה כרגע".

דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כן? את מרגישה שיש חיוך ובפנים יש סערה?
"בימים הראשונים זה היה קצת יותר, כי רציתי כבר לחזור לשגרה ולעבור את המשוכה הזאת ולהתרכז במה שטוב. היו ימים שזייפתי את החיוך, אבל יודעת מה - זה מצליח. הטיפ הכי טוב שנתנו לי זה 'דנית קומי, תתלבשי. שימי ג'ינס וטישרט. תתאפרי ותעשי פן, גם את לא יוצאת לשום מקום', וכך היה. היו ימים שלמים שקמתי, התלבשתי, התאפרתי ולא פרסמתי את זה. ככה ישבתי על הספה בבית, עם איפור ופן וניסיתי לשרוד את היום. לעומת ימים אחרים שרק פתחתי את העיניים והתפללתי שיהיה כבר לילה".

הייתה ביקורת שהעלת סטורי שעברת תאונה קשה ונעלמת. טענו שעשית את זה כדי ליצור באזז.
"זה הכי העציב אותי בכל הדבר הזה. מי מפרסם דבר כזה כדי ליצור באזז? אני חיה בעולם הזה כבר כעט תשע שנים. אין לי בעיה עם ביקורת וזה חלק הכרחי במקצוע הזה אבל אני מעדכנת בכל פיפס בחיים שלי. כתבתי בסטורי שאני בסדר, וגם העוקבות שהתכתבתי איתן בפרטי ידעו שאני בסדר והכל טוב. זה היה מוזר אם הייתי נעלמת לשבועיים. הרגשתי לנכון לעדכן שאני יוצאת להפסקה על מנת להחלים, זה עורר דאגה ובהלה ואני מבינה את זה. אני מסתכלת על זה מהצד ואומרת איזה כיף שיש כל כך הרבה אנשים שאוהבים אותי".

דנית גרינברג (צילום: שלומי יוסף)
דנית גרינברג (צילום: שלומי יוסף)

אליאב אוזן שלח הודעה?
"זה לא רלוונטי בכלל. זה לא משנה, יש לי חתונה עוד שלושה שבועות. אני לא מתייחסת לשאלה הזו".

עוד שלושה שבועות החתונה תתקיים. איך זה ישפיע עליה?
"בהרבה יותר שמחה. אם ידעתי שזו תהיה חתונה שמחה אז עכשיו כל הדבר הזה מקבל מסגרת ששום דבר לא מובן מאליו. זו תהיה חתונה מאוד מרגשת וכולנו נחזור את חזרתי לשגרה וללופ ואני מקווה שהכל יתקיים כשורה".

מסיבת הרווקות שלך הייתה אמורה להיות בפריז. מה יהיה בסוף?
"לא יודעת, אני עדיין עובדת על זה. מאמינה שאעשה משהו בארץ ויודעת מה? הכל לטובה. בפריז זה היה אמור להיות יותר מצומצם".

מתי את חוזרת לנהוג?
"שאלת השאלות, גם הרופא שלי שואל אותי. לא יודעת מתי. כשארגיש מספיק בנוח ומספיק בטוחה. גם אצל טייסים, אם טייס מרסק מטוס חס וחלילה מכריחים אותו תוך 24 שעות לחזור. אני לא טייסת עדיין, אז אני לוקחת יותר את הזמן. עברתי טראומה שאני קשובה לעצמי ולא בא לי לחזור בחרדה. בואי נראה מתי זה יהיה". 

דנית גרינברג (צילום: שלומי יוסף)
דנית גרינברג (צילום: שלומי יוסף)