השדר אורן וייגנפלד ראיין ביום שני את מיכאל בן דוד, הנציג שלכם באירוויזיון. בן דוד כנראה לא הבין שהוא בשידור חי ואמר לוייגנפלד: “מה שלומך, אחותי". וייגנפלד הסמיק בטירוף, אבל בן דוד המשיך כאילו כלום ואף קינח ב"ביי נשמה, טוב אהובי, אז יאללה".
בן דוד, מקווה שאתה יודע שגם האירוויזיון מועבר בשידור חי.
ממשרד יחסי הציבור זאביק דרור נמסר: ״למיכאל בן דוד, נציגנו לאירוויזיון, יש את הקסם והצבעוניות הייחודיים לו. בשנת 2022 הגיע הזמן לקבל כל אחד בדיוק כפי שהוא״.
וייגנפלד, כל ישראל אחיות?
“היה ראיון מקסים. מיכאל כוכב, ואני מאחל לו בהצלחה באירוויזיון".

מיכאל בן דוד (צילום: מיכה לובטון)
מיכאל בן דוד (צילום: מיכה לובטון)

>דוח עו"ש לחימום: אריק פינטו (60), לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים, ואשתו רונית - נפרדו. פינטו עבר לגור בדירה אחרת בהרצליה ומתנהל עם בת זוג חדשה, גם היא מעולם הבנקאות, ששמה שמור בנאמנות בכספת של ליאורה.
פינטו, השקעה חדשה?
“אני מכבד את עבודתך, והייתי שמח אם היית מכבדת את רצוני לפרטיות".

אריק פינטו (צילום: אביב חופי)
אריק פינטו (צילום: אביב חופי)

>שרת התחבורה לשעבר, ח"כ מירי רגב, שיגרה הזמנה ל"משתה של רגב בפורים", שאמור להיערך במוצ"ש תחת הכותרת “כנס ההסברה הגדול של פורים". ההזמנה לוותה בתמונתה של רגב על שטיח אדום ומדרגות ברקע, זכר לשמלת ירושלים המפורסמת בקאן. אלא שההזמנה למשתה עודכנה משום מה בתוך כמה שעות: רק השטיח האדום והמדרגות, ללא מירי והשמלה.
רגב, למה שינית?
“'המשתה של רגב', כנס ההסברה המסורתי באווירה פורימית, ייערך השנה ברחובות באולמי גושן. בכנס ינכחו מאות פעילים ביניהם נציגי ציבור, חברי כנסת, ראשי רשויות וערים".

מירי רגב (צילום: אור גפן)
מירי רגב (צילום: אור גפן)

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>