לליאורה קשה להבין נשים שסולחות לבן הזוג שביצע עבירות מין. כמו, למשל, במקרה של רונן ביטי, אביה של עדי, שחזר היישר לביתה של אשתו ליאת אחרי ששוחרר מהכלא. לליאורה נודע כי ליאת היא שכתבה לוועדת השחרורים מכתב שבו ציינה כי היא מבקשת שישקמו ביחד את התא המשפחתי. במסגרת השחרור התחייב ביטי לטיפול זוגי, וכיום הוא מתגורר עם ליאת והוריה.

ליאת ביטי סירבה להגיב. ממשרד המשפטים, האחראי על ועדת השחרורים, לא נמסרה התייחסות. עו״ד אבי חימי בא כוחו של רונן ביטי, מסר: "איננו מתכוונים להגיב על ענייניו הפרטיים של מרשנו - הם אינם מעניינכם. מרשנו שילם את מלוא חובו לחברה, הניחו לו לנפשו".

רונן ביטי (צילום: אבשלום ששון, יח''צ)
רונן ביטי (צילום: אבשלום ששון, יח''צ)

>מאי קשת הופיעה בשבוע שעבר בהצגה “אפס ביחסי אנוש" במשכן האומנויות בבאר שבע. על קיר המסדרון המוביל לבמה יש תמונה ענקית של יונה אליאן, אמה, מימיה בתיאטרון באר שבע - בדיוק בגיל של מאי, בהצגה “אם הבית". אגב, אליאן משחקת עכשיו בהצגה “בעלת הבית".

יונה אליאן, מאי קשת, ששי קשת (צילום: אביב חופי)
יונה אליאן, מאי קשת, ששי קשת (צילום: אביב חופי)

>לידיעת הקורא וולודימיר זלנסקי: העיירה הציורית קיסריה הפכה למקלט בולט עבור סלבריטאים רוסים שמחפשים מוצא מהסנקציות. שיחת היום בענף התרבות הרוסי היא הזמרת הפופולרית אלה פוגצ'ובה, שיחד עם בעלה והילדים שכרו שם בית.

>האירוע: שמחת כלולות. החתן: הבחור המופלג, נכד האדמו"ר של הרב שלום איפרגן זצ"ל. השם: משה נחמן, הבן של הרב יעקב ישראל איפרגן ורעייתו. הכלה: הבחורה המהוללה והכשרה, העונה לשם חיה, הבת של הרב יהודה מאורר ורעייתו. מכיוון שמדובר בחתונה של מקובלים, מתארגנות נסיעות VIP מירושלים, ביתר עילית, בני ברק ונתיבות לאולמי אווניו, ליד קריית שדה התעופה. המועד: כ"ו באדר ב'.