טרול הרשת דור סרפוס, שטיפל במישל טרוני, דניס צ'רקוב, אמיר חצרוני, קובי סויסה, יואב אליאסי, גילי כהן ושי מלול, מודיע על פרישה מההטרלות ועל שינוי תדמית. בימים אלה הוא מנסה בכל הכוח להתקבל לריאליטי בסגנון "האח הגדול" ו/או להקים ערוץ בידור משלו סטייל TV אונליין ו־TV גראם.

“החלטתי להפסיק, כי אני רוצה לעשות מוניטיזציה, להרוויח כסף מכמות הצפיות שאני מעורר, וגם ברמה המוסרית הבנתי שעדיף ללכת עם הזרם מאשר להיות wierdow. אני מצטער על המעשים שלי ומודיע על פרישה מההטרלות ועל שינוי תדמית. מתחרט שנאלצתי להטריל סלבריטאים וידוענים רבים בתעשיית הבידור על מנת להתפרסם. אם לא הייתי מטריל, אף אחד לא היה מכיר אותי. עכשיו, כשהתפרסמתי, אני יכול לשנות כיוון ולהפוך למיינסטרים. אני מכה על חטא ורוצה לשנות תדמית".

מישל טרוני (צילום: אור גפן)
מישל טרוני (צילום: אור גפן)


דוגמאות?
“הטרלתי את רוסלנה רודינה ואמרתי לה שאני יודע שהיא קונה ירקות ברחוב מסוים ברמת גן, ואז פתחתי קבוצת 'מזונות ונהנות' עם רוסלנה, דניאל גרינברג ואילנית. אז רוסלנה התלוננה שאני בולש אחריה. שמתי מכתבי הטרלה באותה שבת בתיבות דואר של ניב רסקין, שרון שפורר, חיים אתגר וגיא לרר. לטענת מישל טרוני, קראתי לו shemale וחשפתי עליו מידע ברשתות החברתיות. גם לדניס צ'רקוב התקשרתי. הוא הקליט את השיחות. לעגתי לו, העליתי אותן לרשת והזמנתי אוכל לבית הוריו.

התחזיתי לאמיר חצרוני והטרלתי את הפעילה הפמיניסטית מאיה לי לוי. שלחתי לקובי סויסה סרטון פורנו של עצמו. יואב אליאסי הצל? אותו הטרלתי בפייסבוק והוא הגיש נגדי קובלנה פלילית שהתבטלה. מתנצל גם בפני גילי כהן. הקלטתי אותו וחשפתי תכתובת עמו. הרגשתי שאנשי המדיה והבידור מתייחסים אליי כחריג בנוף, כאל משוגע, אף על פי שעשיתי הכל במודע. עקב שינוי התדמית אני מנסה להתאשפז בביה"ח הפסיכיאטרי ע"ש אברבאנל בבת ים כדי לטפל בהפרעה של אי־שליטה בדחפים והטרלות ברשת של אנשי בידור".

רוסלנה רודינה, השקה של ''גולסטאריות'' (צילום: אור גפן)
רוסלנה רודינה, השקה של ''גולסטאריות'' (צילום: אור גפן)


גילי כהן, סלחת?
“פניי לשלום עם כל איש טוב. הילד הזה חייב להבין שהוא שייך לאנשים שהם נטל על העולם. אם הוא ישנה את הדרך שלו, זה מבורך".

הצל, ואתה?
“אני ודור פתרנו את העניינים מזמן. עקב הסכם משפטי אני מנוע מלפרט מעבר. מאחל לו בהצלחה".

טרוני, מקעקע את השלום?
“הוא באמת אמר את זה? אם כן, תמסרי לו שיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך ושאלוהים ישמור עליו".

צ'רקוב, אליך.
“הסיפור שלי ארוך ואני תבעתי אותו, ובזכותי הוא החליט להשתנות".

חצרוני, מי יותר טרול?
“הבעיה מבחינתי עם סרפוס היא לא מה דעתו עליי. הבעיה שהוא התחזה לי בשיחות טלפון עם אנשים אחרים. סרפוס מחזיק בתעודות מזויפות. הוא רואה בזה תעלול, אבל אני חושב שזה מאוד בעייתי, בלשון המעטה. סרפוס מציג את ההאקינג שהוא עושה כמשחק ילדים, אבל התחזות זו עבירה פלילית - לא משחק ילדים".

אילנית לוי, פנייך לשלום?
“פניי תמיד לשלום, הוא כתב עליי הרבה דברים לא נעימים אבל אני תמיד בעד שלום. שמחה בשבילו שהוא החליט לעשות תיקון".

דניאל גרינברג, ההנאה במריבות היא לעשות שלום?
“אני לא מכירה אותו".

אילנית לוי (צילום: שי הנסב)
אילנית לוי (צילום: שי הנסב)


קובי סויסה, עושה שלום במרומיו?
“לדעתי מדובר בבן אדם דוחה שמנסה לתפוס כותרת על כוכב הרשת והמותג K.S. לאחר חזרה מצילומי "גולסטאר 10" במרוקו בהשתתפותי, ראיתי שהוא הפיץ עליי שקרים ולכן גם תבעתי אותו על לשון הרע בתביעה משותפת עם החברים שלי דניס ומישל".

רודינה, שפורר, מלול, רסקין ואתגר סירבו להגיב.