לאיש התקשורת שמעון ריקלין נולדה נכדה, טוהר. זה אומר שזוגתו, אלונה בר און, עוד בטרם הפכה לאמא, היא כבר סבתא חורגת. הנכדה היא מהודיה וגדעון, בנו של ריקלין ושל גרושתו ניצנית.

> שישי שעבר, צהריים, איילון צפון, בין קק"ל לגלילות. השר לביטחון הפנים לשעבר, ח"כ אמיר אוחנה, מעורב בתאונת דרכים כשהנהג שלו מתנגש ברכב מאחור. אין נפגעים אבל נגרם נזק. ח"כ אוחנה סירב להגיב. 

ח''כ אמיר אוחנה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
ח''כ אמיר אוחנה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

> נאוה ריץ בוגארט, אשת עסקים ומעצבת עטורת פרסים, שבימים אלה משיקה את רומן הביכורים שלה, חזרה לארץ אחרי 32 שנה בלוס אנג'לס וניו יורק. רק שהיא לא תכננה שרגע לפני חגיגות השקת ספרה החדש, “הכל התחיל עם קרוליין", ייפרץ חשבון האינסטגרם שלה, על 3,000 עוקביו וכ־6,000 הצילומים המקצועיים והמשפחתיים שלה, על ידי האקרים.

ריץ בוגארט, אני בהלם.
“כל הזיכרונות שלי, מבעלי שנפטר לפני כמה שנים. אלפי צילומים מכל מיני מקומות בעולם. הכל הלך. זה מרגיש כמו גניבת זהות. אני מרגישה שמישהו שדד לי את זיכרונות חיי שכל כך התעקשתי לשמר".

נאווה ריץ בוגארט  (צילום: ליה יפה)
נאווה ריץ בוגארט (צילום: ליה יפה)

> בטח שאלתם את עצמכם מה חושבת העיתונאית בילי מוסקונה לרמן על הדמות שעל שמה ב"ארץ נהדרת", המככבת במערכון “רצח בריקודי עם".

שלום למוסקונה לרמן, ראית את התוכנית?
“מה אומר? יצרו אותי בדמות גבוהה? בלונדינית? מתכננת מזימות מורכבות? מה אבקש עוד?".

דמות לא הכי דומה במראה, אבל השם כן. לא שמעתי המון זמן ממך ועלייך, עדיין חיה בשלישייה?
“אסוציאציות פרועות ומשעשעות סביב השם שלי, צחקתי מאוד, יפתי. אני כל כך נהנית מהשקט שאני בתוכו. תיהני גם את מכל רגע. ותודה על ההתעניינות".

> אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, חנך ביום ראשון מרכז לטיפולי יופי בבית חולים לשיקום לוינשטיין. מטרת המרכז החדש היא להעניק טיפולי טיפוח, יופי ושיער למשתקמות המאושפזות בלוינשטיין, בהתנדבות מלאה וללא עלות, על ידי קוסמטיקאיות מומחיות.