אביהו מדינה התראיין הבוקר (שישי) לתוכנית הבוקר של ערוץ 13 לרגל זכייתו בפרס חתן ישראל, בין היתר הוא תקף את יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי ואמר שהיא מתחום הרשע. שימי תבורי ויהודית באומן לא עברו לסדר היום והחליטו להגיב על דבריו הקשים של אביהו.

שימי תבורי תקף ואמר: "שמעתי הראיון של אביהו מדינה ואני רוצה להגיד שאם הוא מדבר על רשע ועוד איזה רשע. הוא מדבר ככה בטלוויזיה על אשתי, אז באמת אין לי יותר מה להגיד עליו. יהודית היא האישה הכי מתאימה ולי והיא הכי טובה בעולם וכל עם ישראל מכיר אותה. היא נשמה טהורה, וכל מי שמלכלכך עליה שילכלכו עליו. יש אלוהים, לא עשתה לו שום דבר, ולא צריך להגיד מילים כאלה. אז אני מאוד מאוד כועס, מאוד כועס, שבת שלום".

לפני כן, יהודית באומן מסרה למעריב: "אביהו מדינה זה אדם קנאי וקר לב. כל אישה שהייתה עם שימי דעתו עליה הייתה שלילית ואף אחת לא התאימה לו, מבחינתו ביום שראה אותי אצל שימי בעלי טען שאני דומה לנעמי שמר. הלוואי והייתי דומה לנעמי שמר מלכת התרבות. אביהו מדינה אדם רכלן עם יצר רע".

באומן הוסיפה: "ערוץ 13 הכריח אותו לתת עקיצה כזאת. שימי לא מרגיש חלק ממנו תמיד קינא בשימי ובקולו שיתבייש לו על הפה הגדול זה פרס ישראל למוזיקה? זה פרס ישראל לפה מלוכלך, שמטעה אנשים הופך מילים לשירים. ואגב ראו תגובות הרוב לא מפרגן, מחלקת התרבות לא בחרה נכון". גם שימי תבורי יצא נגד מדינה ומסר ״אני מאד מאד כועס, זה מאד פגע בי ובה, אתה מהרשע אם אתה אומר מילים כאלה, היא צדיקה שמטפלת 16 שנה בילדה חולה. תחשוב לפני שאתה מדבר, אם היא מהרשע אתה מהרשע של הרשע, תתבייש לך״ .