לפני קצת יותר מחודשיים אייל גולן ודניאל גרינברג התייצבו על מדרגות הרבנות והתגרשו באופן רשמי. מאז הספיקה גרינברג לעזוב לדירה חדשה בסמוך לאחותה קארין, ולחשוף בראיון אמיץ בחדשות 12 את המשבר שפקד את הזוג, החרדות שחוותה במהלך ההריון והסיבה שהביאה לעולם ילד נוסף, למרות משבר האמון שנוצר. אלא שכעת חודשיים אחרי הפרידה, גרינברג עושה צעד נוסף בדרך לחייה החדשים כרווקה לוהטת ומסירה כל זכרון משותף מהזמר ואב שני ילדיה המתוקים מיאל ורון.

בדקות האחרונות הסירה גרינברג מחשבון האינסטגרם שלה את כל התמונות המשותפות של השניים, זיכרונות משלוש שנות זוגיות משותפת הכוללת נישואים ושני ילדים משותפים. בין התמונות של יוצאת "האח הגדול" לא תמצאו יותר תמונות מחופשות זוגיות, ממסיבות ואירועים משמחים, אם כי הרווקה הטרייה בחרה להשאיר למזכרת שלוש תמונות בלבד עם בעלה לשעבר, התיעוד של ההריון ותמונה משפחתית של כל הילדים והאחים יחד. 

רקדו יחד? דניאל ואייל בילו באותה מסיבה - לחצו כאן

הפיד החדש של דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפיד החדש של דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

למי שתהה למרות שהסירה את התמונות שלו, גרינברג עדיין עוקבת ברשתות החברתיות אחר אייל גולן, ונכון לעכשיו הוא עדיין עוקב אחריה. נזכיר, גם החשבון של גולן עבר מהפך לאחרונה, לאחר שמחק את כולו ומאז לא העלה אף תמונה משפחתית, כך שבשני החשבונות אין זכר לזוגיות היפה שהייתה.