רק עכשיו חזר הזמר האהוב סטטיק משיאם של הקלטות לקידום הקריירה המוזיקלית באולפן באל איי, לאחר ששהה שם במשך חודשיים יחד עם החצי המוזיקלי שלו בן אל תבורי וכבר הספיק לשגע את קהל העוקבים בחשיפת תמונות אישיות שלו מהעבר. 

לירז רוסו, שמוכר בשם הבמה סטטיק או כמו שתבורי קורא לו סטטבוי, פרסם אתמול (שני) פרץ של תמונות ילדות ישנות ומביכות שלו משנת 2015. לאחר שפרסום התמונות יצר רעש וקיבל אהדה גדולה מקהל העוקבים הרחב ברשתות החברתיות, פנה הראפר הישראלי אל המעריצים: "אני רואה שכיף לכם לראות תמונות הזייה שלי מפעם. אז מה בא לכם יותר?". נראה שסטטיק נהנה מהאינטראקציה שיצר עם העוקבים ועל מנת שלא יתאמצו יותר מדי הלך לקראתם כשהציע שיפרסם תמונות שלו משירותו הצבאי או מכל תקופה אחרת שיבחרו. 

סטטיק כילד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק כילד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לבקשת העוקבים פרסם סטטיק תמונות משירותו הצבאי. אם תהיתם איזו תמונה הוא פרסם, אז נגלה לכם שהיא לא אחרת מתמונה מטקס הגמר של קורס הקצינים בצבא. למי מכם שזוכרים ויודעים זמר הפופ הישראלי התגייס למסלול ייעודי לקצונה והספיק לשרת כקצין באגף כוח האדם. שאפו גדול. זה לא נגמר רק בזה, תמונה נוספת משירותו הצבאי הייתה מהשבוע הראשון שלו כחייל, ופייר? אתם חייבים לראות. אנחנו בקושי זיהינו. 

סטטיק בטקס הסיום של קורס הקצינים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק בטקס הסיום של קורס הקצינים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סטטיק כחייל  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק כחייל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)