הנישואים השניים של שיר אלמליח הגיעו לקיצם שנה וחצי בלבד אחרי החתונה עם מייקל זנזורי, וזמן קצר אחרי שהביאו לעולם את בנם הבכור רפאל. לאחר שהצליחו לשמור על קשרי ידידות והורות משותפת טובים, החליטו השניים בשנה שעברה להביא ילד נוסף למרות הגירושים.  אשר בישרה אלמליח על ההריון השני כתבה הדוגמנית: "אנחנו חברים, אנחנו מסתדרים והולכים אפילו לטיפול זוגי בשביל להיות ההורים המושלמים לרפאלי ובעזרת השם גם לאח/אחות שבדרך. החלטנו להביא ילד בהורות משותפת ממקום שלם שהוא רק שלנו". למרות הפוסט היפה, נראה שהמציאות קצת פחות וורודה.

"כל צד שמאל משותק": הדרמה מאחורי הלידה של שיר אלמליח - לחצו כאן

שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: מתן צור)
שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: מתן צור)

בחודש שעבר ילדה אלמליח את בנה השני, גבריאל ונראה שהבעיות החלו שוב לצוף. כפי שמדווח לראשונה מאור בן הרוש בוואלה! סלבס, בימים האחרונים, זנזורי הגיש בקשה לישוב סכסכוך בבית הדין הרבני, סביב עניין הקשור לילדיהם המשותפים. על פי הידיעה שפורסמה, המשבר בין השניים התחיל מזמן וחילוקי הדעות קשורים, בין היתר, להסדרי הראיה שנקבעו ביניהם ולעובדה שזנזורי דורש שאלמליח תסיר את כל התמונות של בנם הבכור מהרשתות החברתיות.

שיר אלמליח רגע אחרי הלידה השניה (צילום: שוקה כהן)
שיר אלמליח רגע אחרי הלידה השניה (צילום: שוקה כהן)

מטעמה של עו"ד שרית פשלי המייצגת את הגב' שיר אלמליח נמסר: "שיר היא אם יחדנית עם תינוק בן כחודש ימים בלבד וקטין נוסף בן שנתיים, שנדהמה לגלות כי בעלה לשעבר ואב ילדיה בזמן כה רגיש הגיש בקשה קנטרנית לעניין פרסום הקטין רפאל ברשתות החברתיות, דבר אשר הוסדר זה מכבר בהסכם הגירושין. חשוב לציין כי שיר מעולם לא מנעה ממייקל קשר עם רפאל , טובת ילדיה היא לפני הכל עבורה וחבל שהאב לא נוהג אף הוא כך".

עורך הדין אסף בוטח המייצג את זנזורי מסר בתגובה: "יש להצטער על קיומו של האייטם הזה, אשר פוגע אך ורק בילדיהם של בני הזוג. מי שיודע על הפרשה הזאת הינם אך ורק גב' אלמליח, עורכת דינה, מרשי מיכאל ואנוכי. מפאת העובדה שלא קיבלת את האייטם ממני או ממרשי, יש להסיק כי מי שהעביר אליך אותו הינה הגב' אלמליח וזאת תוך כדי ניסיון נואל לקבל פרסום על חשבון ילדיה, פגיעה בפרטיותם ותוך כדי ניסיון להשחיר את פניו של מרשי.

לגופם של דברים הרי שאמנם פנה מרשי אל בית הדין הרבני בטענה כי גב' אלמליח משתמשת באחד מילדיהם של בני הזוג וזאת לצורך פרסומות, דבר אשר הינו בבחינת איסור חמור שביניהם ומהווה הפרה שלו. בידי מרשי תיעוד לכאורה לפעמיים לפחות בהן עשתה זאת הגב' אלמליח. ילדיו של מרשי אינם יכולים. ילדיו של מרשי אינם יכולים ואף לא יהיו מקור פרנסה בעבורה, מה גם שהדבר מהווה את ביזויו של בית הדין".

שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: אינסטגרם)
שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: אינסטגרם)