הפיגוע הקשה אמש בבאר שבע במהלכו ארבעה בני אדם נרצחו על ידי מחבל אכזרי השאירו רבים המומים, ואומה שלמה כואבת. הזמרת זהבה בן שנולדה וגדלה בעיר הבירה הדרומית של ישראל, העלתה פוסט בו כתבה: "כואב הלב לשמוע על החדשות מבאר שבע. העיר בה נולדתי וגדלתי תמיד בליבי. בדמי ובנשמתי. שולחת חיזוקים וחיבוק גדול למשפחות שאבדו את היקר להן מכל, הלב נשבר".

הפוסט שהעלתה זהבה בן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט שהעלתה זהבה בן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם הזמר משה פרץ הופיע אתמול רגע אחרי הפיגוע הקשה בעיר באר שבע שספגה אבדות והקדיש את ההופעה למשפחות הנרצחים. "בצער רב אני מקדיש את ההופעה הזאת והשמחה הזאת למשפחות האלו שהיום סבלו, אנחנו נמשיך נחייך ונרקוד עם ישראל חי ונלך בשם האהבה ולא בשם השנאה".

משה פרץ (צילום: ניר פקין)
משה פרץ (צילום: ניר פקין)

סלבס נוספים התייחסו לפיגוע הקשה ביניהם ניר אבישי כהן כוכב "האח הגדול" ודובר לשעבר של "שוברים שתיקה": "המוגלה הגזעני שמשפריץ עכשיו ברשתות מגעיל ודוחה. זה פיגוע קשה ומזעזע ואסור לאף אחד לנצל את הכאב העצום להסתה גזענית נגד ציבור שלם. כל אדם שמתנגד לאלימות מזדעזע לנוכח שפיכות דמים מיותרת זו, ללא קשר אם הוא יהודי או ערבי״, השחקן יהודה נהרי כתב: ״אני מתעורר באמצע הלילה ולא יכול להרדם אני לא יכול לשתוק יותר על מה שנעשה, עוד סיפור נורא ומצמרר מעוד מלחמה, הדמעות התייבשו, ניהנו כה אדישים נתאחד מתוך הכאב והטראומה נפעל בחמלה לא צבע, לא צבע, לא דת״. גם הרוקדת עם כוכבים עדן פינס התייחסה וכתבה: "אלוהים עד מתי נמשיך לחיות בפחד בבית שלנו?" ודניאל גרינברג כתבה: "אלוהים ישמור איזו מציאות, פשוט כאב לב, איך? אלוהים כמה רוע. ליבי עם המשפחות לא פשוט תיהיו חזקים"