הדוגמנית הבינלאומית החזקה בעולם קנדל ג'נר העלתה סרטון לרשתות החברתיות בו השפתיים שלה נראות עבות מהרגיל והותירה את קהל המעריצים בסערה גדולה סביב השאלה האם דוגמנית העל עברה מילוי דרמטי לניפוח השפתיים.

שבט קרדשיאן-ג'נר ידוע לשמצה בכך שהוא נרתע מהודאה בניתוחים פלסטיים ופרוצדורות קוסמטיות ולמרות שקנדל תמיד נחשבה לאחות הטבעית מכולן, היא נפלה בשנים האחרונות בספקולציות שנותחה, אך בחרה להכחיש. היא השתמשה בקריירת הדוגמנות המתהווה שלה כתירוץ, בטענה שניתוחים יגרמו לה ליותר נזק מתועלת. "בתור דוגמנית, למה שאשחזר את הפנים שלי? זה אפילו לא הגיוני", אמרה קנדל בנושא.

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljennerrre)

בקליפ הקצר שהעלתה לרשתות החברתיות נראתה הדוגמנית האמריקאית בת ה-26 יושבת במושב הקדמי של מכונית כשהיא מצלמת את עצמה עושה "דאק פייס" לעבר המצלמה. בואו נשים את הדברים על השולחן, בימנו יש את כל מוצרי האיפור שיוכלו לתת מראה שפתיים עבות ומלאות מהטבעי וזה דיי ברור שזה גם מה שעשתה ג'נר.

אלא שזה לא משכנע את המעריצים שמשוכנעים שבמקרה הזה, זה הרבה מעבר לאיפור והבדיחות בנושא שברו את הרשת. "השפתיים של קנדל ג'נר התפוצצו, רופאי עור ומנתחים קוסמטיים באזור לוס אנג'לס מדווחים שחסר להם חומר המילוי", וזה רק ציוץ אחד מבין רבים שפורסמו ברשתות החברתיות מרגע פרסום הסרטון.