השחקנית הבינלאומית ניב סולטן שעלתה לכותרות ברחבי העולם בזכות תפקידה הראשי בסדרה "טהרן", התארחה בשבוע שעבר בתצוגת האופנה של שאנל בפריז, יחד עם השמות הגדולים של הוליווד. במהלך ביקורה בפריז התראיינה סולטן למגזין אופנה נחשב, שם סיפרה המאורסת שתצעד מחר (שישי) בשביל החופה, כי היא עדיין לא מוכנה לחתונה. "אני לא במאה אחוז מוכנה לחתונה, אבל אני מחשיבה את עצמי לכלה הכי קול שיש", אמרה השחקנית.

אלא שמאז עברו שבועיים, וב-TMI מקווים שסולטן סימנה וי על כל ההכנות, כשבניהם גם אירוע החינה שלה שנארח אתמול בביתה בנוכחות מספר בנות מצומצם. סולטן שיתפה בממתקים המרוקאים המסורתיים, מעשה ידיה של דודתה ובמשחת החינה המסורתית אותה שמה על הידיים לברכה. חברותיה של סולטן תיעדו אותה באירוע המצומצם והצנוע, כשהיא נראית מאושרת ומרוגשת לקראת אירוע החתונה.

ניב סולטן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניב סולטן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סולטן תעמוד מחר תחת החופה עם בחיר ליבה, השחקן והדוגמן מאור שוויצר. השניים נמצאים בזוגיות כבר שלוש שנים והתארסו בשנה שעברה בחופשה רומנטית במקסיקו. השניים חוו משבר שלושה חודשים לאחר הצעת הנישואים וסולטן עזבה את דירתם המשותפת, אלא שאחרי כמה שבועות לבד הם החליטו שהאהבה מנצחת וחזרו האחת לזרועות השני. השניים קיימו מסיבת רווקים-רווקות משותפת בחופשה בסיני ובנוכחות החברים הקרובים והם ינשאו מחר בחתונה שלא כוללת ילדים, כפי שביקשו בהזמנה לאירוע.

מאור שוויצר, ניב סולטן (צילום: רפי דלויה)
מאור שוויצר, ניב סולטן (צילום: רפי דלויה)