דוגמנית העבר ומנחת הטלוויזיה נטלי עטיה התחדשה השנה בזוגיות חדשה, כפי שקראתם לראשונה ב-TMI. עטיה נמצאת בחודשים האחרונים בזוגיות חדשה הרחק מאור הזרקורים עם דרור צינמן, תאורן במקצועו שמשתתף בהפקות סרטים וסדרות גדולות בארץ, ואבא. כזכור, לפני שנתיים וחצי התגרשה עטיה בסודיות מאיש העסקים המיליונר אריק מוזס שימל אחרי שלוש שנות נישואים. אלו היו גירושיה השניים, לאחר שהייתה נשואה בעברה לאדריכל עגנון גרנות והביאה עמו לעולם את שני בניה - עומר ועינם. 

נראה שעטיה המאוהבת, מחליטה ללכת עם מה שנותן לה הטבע וחשפה ברשתות החברתיות את התספורת החדשה והלא צפויה שלה, לאחר שהבינה שהיא לא רוצה להילחם בשיער השיבה שלה יותר. עטיה שיתפה בתמונה שלה קצוצת שיער עם בלונד פלטינה ובמספר תמונות לאחר מכן את הצבע החדש שבחרה להתהלך איתו ברחובות: ורוד.

נטלי עטיה (צילום: גיא נחום לוי)
נטלי עטיה (צילום: גיא נחום לוי)


"ביקשתי לעצמי להגיע לזמן שאני מחבקת וגאה בשיער השיבה שצמח עם השנים ומעוניינת לגדל ולשמור עליו טבעי ככל שאפשר. אבל בדרך ל״מלח פלפל״ הטבעי, קיצרתי בגאלח א-לה-מרינס ובחרתי להשתעשע עוד קצת עם צבע ואופטימיות לאביב - בתקווה שהוא יפציע בקרוב", כתבה עטיה בתמונות שצירפה לאינסטגרם. אנחנו אהבנו, ואתם?