קצת אחרי שהשתחררה מאיכילוב, בתום מסע שיקום מפרך, יצאה הזמרת מירי אלוני לבקר את בן זוגה שמוליק אומני בבית הדיור המוגן הסיעודי שבו הוא שוהה בכפר סבא. אלוני, חמושה בגיטרה ועל כיסא גלגלים, הדגימה מהי אהבת אמת וניסתה לשמח אותו בשוקולד, עוגות ובשירי פורים.
אלוני, זו אהבה שלא נגמרת.
"הזוגיות של שמוליק ושלי היא בת 40 שנה. זאת אהבה וחברות אמיצה. מאוד קשה לי שנסיבות החיים הפרידו בינינו פיזית. עד אותו יום שבו נלקחתי לאיכילוב, לפני חצי שנה, חיינו ביחד. הבדל הגילים בינינו כמעט 16 שנים, היום הוא בן 87 וחצי. בשנים האחרונות טיפלתי בו לבד, לא נעזרתי במטפלת, למרות שהגיע לו. הבדידות שלו שם לא מיטיבה עמו ומאוד מעציבה אותי. שרתי לו ולשאר הדיירים ביידיש, ברוסית וגם בערבית למטפלים הנאמנים. שמוליק היה עייף, הקשיב לי קצת ואמר שזהו, הוא רוצה לחזור לחדר ולמיטה שלו. אמרתי לו בצחוק: 'אוקיי, תיכנס לחדר, אני תכף מתפשטת ובאה'".

מירי אלוני (צילום: באדיבות בית החולים איכילוב)
מירי אלוני (צילום: באדיבות בית החולים איכילוב)

 
>מאות הנוכחים בבית העלמין במושבה כנרת עמדו הלומי צער בהלווייתו של גיא פרס ז"ל, בנם של גילה וחמי פרס ונכדם של סוניה ושמעון פרס, שנפטר ברביעי שעבר מדום לב, בעוד הוריו שהו לרגל עסקיהם בניו יורק. הספדו של האבא חמי לא הותיר עין אחת יבשה. את מסע ההלוויה חתמה הקלטה של השיר “והוא יושיעני" מתוך “שירת התנ"ך, שירים בהשראת המקורות", בקולה של נעמי שמר. עמדו דוממים וכואבים: יעל קלגסבלד־טבת, קלודין ויואב גלנט, הילה ורני רהב, עירית ויונתן קולבר, גיגי לוי, נוני ועמוס מלכא, גבי רוטר, מיקי בר, טלי בן עובדיה ועוד.

חמי פרס (צילום: יורם רשף)
חמי פרס (צילום: יורם רשף)

>טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם, שמנעה מליאורה לפרסם את דבר ההריון שלה כדי לשמור אותו לכתבה באחד המוספים, נמצאת עכשיו בזוגיות ועומדת להתחתן בקרוב עם מישהו שהכירה בתקופת ההריון.
אוחנה, אתם מתחתנים?
"אכן, נפגשנו בתחילת נובמבר".
מה השם שלו?
"לא רלוונטי".