מי ששולט עכשיו במצעדים עם שורה של להיטים הוא הזמר עדן חסון שכבש את ראש מצעד האלבומים של ספוטיפיי חודשיים ברציפות עם אלבומו החדש. אחרי שהשיק לפני כשבועיים את אלבום הלייב הראשון שלו מהופעתו הגדול בהיכל מנורה, אמש (מוצ"ש) הופיע הזמר שוב באותו ההיכל, לאחר שמכר 48 אלף כרטיסים בארבעה מופעים שונים. אמש הוא אירח את נסרין קדרי ואגם בוחבוט ורגע לפני שעלה לבמה הוא ישב לשיחה צפופה עם TMI על השמועות לזוגיות עם הזמרת אודיה ועל החשש שיום אחד ההצלחה תיגמר. 

השקת לפני שבועיים אלבום לייב ראשון. יש שינויים במופע מאז?
"המופע החדש התחיל בחודש שעבר וזה הולך להיות די דומה. יש שירים חדשים שיצאו כמו 'ככה כל יום' שיצא לפני שבועיים ויהיה במופע ולא היה במופע הקודם. עוד כמה תוספות חדשות אבל בגדול הקו דומה". 

עדן חסון (צילום: יובל אראל)
עדן חסון (צילום: יובל אראל)

אתה אחד הזמרים המצליחים בישראל. יש חשש שזה יגמר?
"אני מאמין שמה שצריך לקרות, יקרה. אני אישית עושה כל דבר כדי לייעל, לשפר ולהמשיך הלאה. דברים שיש ביכולתי לשנות אני משנה ודברים שאין ביכולתי לשנות, אני לא אשנה. אני לא חי מפחדים. אני משנה בהתאם לצורך, אם זה ההופעה או החזות על מנת להשתפר. אנחנו כל הזמן מוצאים דברים שדורשים שינוי בנו על מנת להפוך לאנשים טובים יותר. אני כל בוקר מתעורר מחדש במטרה לשפר את עצמי. כמובן שלא במצב כפוי ובכוח אלא בזרימה. אני לא במצב שכרגע אני צריך לשנות יותר מדי, אני כבר שם. אני מסתכל לפעמים על סרטונים שלי בראיונות או בהופעות וחושב מה הייתי עושה טוב יותר. אני פרפקציוניסט". 

זה לא משתק את היצירה הצורך להוציא כל הזמן את הלהיט הבא שיכבוש את לב הקהל?
"בהתחלה הייתי מנוהל על פי התחושות האלה וזה גרם לי להיות עבד למה יגידו. היום אני לא שם, אני עושה מה שאני אוהב. אני כמובן מתחשב במה שהקהל יאהב, כי אחרת אכין שירים לעצמי. אני עושה איזון בין מה שאני אוהב ומה שהקהל יתחבר אליו". 

סיפרת בעבר שהיו לך חרדות. אתה עדיין מתמודד איתן?
"לא. מתבגרים ולומדים להבין מה חשוב. ברגע שממלאים את העולם הפנימי בדברים חיוביים, אז אין לזה מקום. המוח שלנו רוצה להתעסק במשהו וכשאין במה אז הוא מייצר תרחישים בראש שיכולים להתפרש כחרדות. היום, כאחד שהחיים שלו מלאים בהמון דברים חיוביים, אני לא מרגיש שזה תופס אצלי מקום. אני שואל את עצמי כל הזמן אם אני נהנה ממה שאני עושה. מה יכול לעשות לי טוב, ללכת לים, לשבת עם חברים. אני ממלא את החיים שלי בדברים חיוביים". 

עדן חסון (צילום: יובל הראל)
עדן חסון (צילום: יובל הראל)

כבשת את קיסריה, מנורה, את ראשי המצעדים. מה האתגר הבא?
"בעיקר לשמר. אם פעם זה היה להופיע בזאפה ואז בהאמפי שוני, קיסריה ומנורה - אני היום פחות במרדף הזה כי עשיתי כל במה בארץ. מעבר לזה שזה מספק ומדהים ואני מוקיר תודה ענקית על זה, בעיקר צריך לשמר עכשיו. ממקום גבוה מאוד קל ליפול, המדרון נהיה גבוה ושפיצי ובהחלט אפשר ליפול ממנו. אני משתדל לשמר ולא לעשות צעדים חדים שיתפרשו כטעות. כל עוד יש לי מישהו שיחזיר אותי לקרקע ואני לא עפיפון ונשלט על ידי התחושות שלי, הדברים הפשוטים ירגשו אותי כל פעם מחדש. העלתי בסוף השבוע סרטון לטיקטוק בו אני שומע את השיר שלי מרכב לידי בפקק. זה ריגש אותי. הידיעה שתפסתי את המומנט הזה בעצמי, ריגש אותי מאוד וזה שבר את הטיקטוק. זה היה עוצמתי ובהכי תמימות. יש לי את היכולת לשמור את הרגליים על הקרקע וזה מה שישמור אותי באירועים גדולים עתידיים". 

אתה מתכונן ליום שאחרי הפיק של ההצלחה?  כמו למשל עומר אדם שמבין שלא יהיה זמר לנצח ומתכונן לזה עסקית.
"זה מאוד אינדיבידואלי וכל אחד בוחר מה שנכון לו. אני יודע שאעסוק במוזיקה עד יומי האחרון. בזה אני הכי טוב ובזה אני יכול לתת את המקסימום מעצמי. כמו שעשיתי מוזיקה גם כשלא הרווחתי כסף, אני אמשיך לעשות מוזיקה גם כשאני מרוויח. גם אם בעתיד ארוויח פחות מעכשיו - עדיין אעשה מוזיקה".

עדן חסון בהופעה בהיכל מנורה (דניאל סטרבו באדיבות: ״גירץ הפקות״)

אתה כרגע במקום טוב וככל שמתבגרים, במיוחד במדינת ישראל, יותר קשה להישאר בתודעה. 
"את אומרת שאני במקום טוב, אני לא במקום טוב - אני במקום מטורף. אני מרגיש שאני נמצא במקום שייקח זמן עד שאגיע למקום הטוב, ברוך השם. קרקע יש ואני לא מרגיש צורך לחפש מקצועות נוספים. להגיד לך שאני לא מתעסק בעוד דברים? הכסף שלי מושקע בעוד מקומות, אני לא אשקר. העיקר זה המוזיקה, עליה אני חי ומתבסס שהיא תהיה מקור הכנסתי לכל חיי". 

אי אפשר שלא לדבר על השמועות החמות על זוגיות עם אודיה. מה קורה שם?
"ידעתי שזה יגיע בסופו של דבר. אני מעדיף שלא לפרסם נתונים על מערכות היחסים שלי ומה קורה איתן. ניהלנו קשר קצר של חודש ולא הסתדר, אנחנו לא ביחד. אני רוצה להגיד לך שלפחות 80% ממה שמתפרסם בחוץ, אין לו שום ביסוס". 

אודיה אזולאי (צילום: יניר סלע)
אודיה אזולאי (צילום: יניר סלע)