דוגמנית העל הבינלאומית בת ה-41, קים קרדשיאן, חשפה ברשתות החברתיות תמונה ראשונה של קעקוע המחווה שעשה לכבודה בן זוגה, כוכב "הסטארדיי נייט לייב" פיט דיווידסון. אחרי שבתחילת החודש סיפרה הדוגמנית בתוכנית של אלן דגנ'רס שלדיווידסון יש כבר כמה קעקועים שהוקדשו לה ודיברה על האהוב עלייה מכולם, היא סוף סוף חשפה תמונה שלו בפני המעריצים.

למי שלא יודע, הכוכבת הענקית בעיצומם של לימודי משפטים, כשכזכור בדצמבר האחרון חשפה שעברה את בחינת הסטודנטים ללימודי משפטים בשנה הראשונה בהצלחה. אמנם היא עדיין לא רשמית עורכת דין, אבל אי אפשר לפספס שהחבר שלה נחוש להראות לה כמה הוא גאה במסע שלה, כשעל העור שלו חרוט בקעקוע: "הילדה שלי עורכת דין", כשהכינוי "הילדה שלי" מופנה כמובן לקים. 

הקעקוע של פיט דיווידסון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הקעקוע של פיט דיווידסון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לדיווידסון יש היסטוריה של מחוות קעקועים שעשה עבור בנות הזוג שלו. מי שהיה האקס המיתולוגי וארוסה של הזמרת האהובה אריאנה גרנדה, צבר במהלך חמשת חודשי הזוגיות שלו איתה אוסף של קעקועים שחרט כמחווה על גופו, כשביניהם אוזני השפן האייקוניות שלה מהאלבום "Dangerous woman" מאחורי האוזן שלו, ראשי התיבות של שמה על האגודל שלו ואף שם המשפחה שלה שמופיע על החזה שלו.