הכתב המוערך והוותיק משה נוסבאום כבר שנים מככב באולפן החדשות, מסקר אירועים קשים, דיווחים שבשגרה ופרשנויות שונות כך שמאוד הופתע שכשמישהו פנה אליו באמצע הרחוב, זה לא היה עבור סלפי תמים. בזמן שהאלימות בארץ רק הולכת וגוברת הגיע לידינו סרטון קשה שרץ ברשת, הכולל איומים על משה נוסבאום. כתבי החדשות נאלצים להתמודד בתדירות עם איומים על חייהם בגלל דעותיהם הפוליטיות או סיקור חדשותי שהם מביאים למהדורות,הפעם הזה זה הפרשן לענייני המשטרה ובטחון הפנים שחווה את זה מקרוב. 

משה נוסבאום (צילום: חברת החדשות)
משה נוסבאום (צילום: חברת החדשות)

בסרטון נראה פלוני מצלם את הפרשן לענייני משטרה ובטחון פנים יושב ברכבו ואומר לו "אתה נוסבאום לא?" כתב החדשות התבלבל לרגע וחשב שרוצים לעשות איתו סלפי אז הוא השיב "יאללה צ'יקצ'ק סלפי", "חלילה השיב הפלוני, אני לא רוצה להצטלם איתך אתה עוכר ישראל, רציתי להגיד לך שכל מה שאתה עושה אתה תשלם על זה מלמעלה, אלוקים, יתגמל אותך, כל השנאה לחרדים".

"אתה מצלם אני מקווה" אמר נוסבאום, השיב הפלוני "ברור אני מצלם, סלפי איתך? חלילה. יאללה אינשאללה שיהיה לך פנצ'ר היום" בעוד נוסבאום עזב עם רכבו את המקום. 

דוברות חדשות 12 סירבו להגיב לידיעה.

משה נוסבאום (שימוש לפי סעיף 27א')

בצילומי הווידאו בכתבה נעשה שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר/עיתון זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : sherut@maariv.co.il