גם הסלבס מזועזעים מאירועי הפיגוע הרצחניים בימים האחרונים ומהפיגוע הרצחני שאירע אמש (שלישי) בבני ברק במהלכו קיפחו חמישה אנשים את חייהם. רבים שיתפו בחששותיהם ופחדיהם, אחרים הביעו צער גדול. רוסלנה רודינה כתבה: "אני לא יכולה להתעלם ממה שקורה בארץ. חברים קוראת לכולם להישמר, לא לצאת מהבית, רק אם באמת דחוף, הם לא ירגעו. תנסו כמה שיותר לשמור על עצמכם, נשבר הלב, ניסיתי לברוח לשקט אבל הלב נקרע".

דנה רון כתבה: "אלוהים אין כבר כוחות נפשיים", ניקול ראידמן כתבה: "אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת", קורין גדעון כתבה: "לא שוב, אי אפשר לעכל כבר, מחזיר אותי לתקופות שחורות.11 נרצחים בשבוע פשוט לא ייאמן". מיכאל בן דוד המתגורר סמוך לזירת האירוע כתב: "פיגוע מחוץ לבית שלי, הכל בסדר אנחנו בתוך הבית, פחד אלוהים".

מיכאל בן דוד (צילום: נועם עטייה)
מיכאל בן דוד (צילום: נועם עטייה)

סטטיק שיתף תמונה שלו מתפלל בכותל וכתב: "לא להאמין שבדיוק היינו על הבמה בירושלים וישמחנו חיילים, בלי לדעת שרוצחים את האחים שלנו. תקופה חשוכה דברים צריכים להשתנות". רן דנקר כתב: "ימים קשים". הדוגמנית נטע אלחמיסטר כתבה: "לא נתפס שזאת השגרה שלנו, מפחיד להסתובב ברחובות".

דנית גרינברג כתבה: "עד מתי ירצחו יהודים?" ושיתפה פוסט שהעלתה הדוגמנית בלה חדיד נגד ישראל וכתבה: "תראו את הבת *** מה העלתה היום באינסטגרם, אני רועדת מעצבים". טהוניה רובל כתבה: "כמה רוע יכול להיות באנשים על ילדים תמימים". אילנית לוי: "להיות עם חופשי בארצנו, משפט שהיה נראה לנו טבעי כבר לא, לצערי 5 עולמות שנחרבו".

טהוניה רובל (צילום: אור גפן)
טהוניה רובל (צילום: אור גפן)

שרית חדד כתבה: "רבע שעה לפני עלייה לבמה מספרים לי על מסע הרצח האכזרי שקרה הערב, ובראש שלי רצה חשבה על איך אני מופיעה עכשיו, היום לא אעלה סטורי מההופעה ממקום של כבוד והזדהות". אסי בוזגלו כתב: "די כבר, כואב הלב, בורא עולם, תגן עלינו". נלי תגר כתבה: "תחושות מפחידות מזכירות ימים רחוקים שעשינו בכל כוחנו להדחיק. לפעמים כשהכי כואב קשה לדבר ולהביע במילים. אי אפשר להכיל".

שירי מימון כתבה את מילות השיר שלה: "שמישהו ידליק לי שקט שנייה לפני שזה נגמר, אני פוחדת שכבר מחר האושר לא ידפוק בדלת ואני אצעק עד שיפתח אם זה גן עדן, אז איך הוא נשכח מהר כל כך". עדי ביטי כתבה: "לא ייאמן שהגענו לימים שאי אפשר ללכת בבטחה ברחובות במדינה שלנו. מציאות הזויה ממשלה שחייבת להתעורר".

שרית חדד (צילום: שוקה כהן)
שרית חדד (צילום: שוקה כהן)