טהוניה רובל עוברת תקופה לא קלה, אחרי גירושים וסכסוך תקשורתי מכוער עם בעלה לשעבר ואב בתה, יניב בן משה, התראיינה כוכבת "האח הגדול לשעבר" לאחד מגופי התקשורת כשמהראיון נוצר הרושם כי היא חווה מצוקה כלכלית. לאחר שאמרה כי לא תגיע לשום מקום מבלי לקבל שכר, הבהירה רובל כי הדברים יצאו מהקשרם בראיון ואמרה "לא כל כותרת של הכתבה היא הכתבה, אני בסדר ברוך השם לא חסר לי כלום". 

אלא שבעקבות הראיון המדובר בו חשפה רובל שהיא עובדת בעבודה רגילה, היא קיבלה ביממה האחרונה אינספור פניות שהציעו לה עזרה ותמיכה. לרובל חשוב להבהיר שהיא לא זקוקה לאף עזרה, "אני לא קורבן אני המנצחת בסיפור שלי ובחיים שלי בכלל" כתבה והוסיפה: "ביממה האחרונה אני מקבלת ים של הודעות על עזרה וכדומה…קודם כל מודה לכם שאתם שם תמיד בטוב וגם בפחות טוב ואני רוצה להרגיע אתכם אני בסדר ברוך ה׳ לא חסר לי כלום ברוך ה׳ אני עובדת למחייתי ומחיית הקטנה שלי ועובדת קשה מאוד. אני חיה חיים ללא מחסור ברוך ה׳ ואין צורך לשלוח לי הודעות לגבי עזרה!!! תמיד קמתי על הרגליים ובע״ה אמשיך לקום על הרגליים".

טהוניה רובל (צילום: אור גפן)
טהוניה רובל (צילום: אור גפן)

מה שהתכוונה רובל להגיד בראיון, על פי המשתמע מדבריה שכתבה, שתעשיית הבידור בשנים האחרונות לא אוהבת לשלם והיום כמעט כל תוכנית או כל סדרה או כל דבר שקשור בתעשייה הזאת היא בחינם או בסכום ממש נמוך ועל כן אין כסף בתעשייה. עוד הוסיפה "כן אני יוצאת, עובדת בעבודה רגילה ואני לא מתביישת בזה אני גאה בזה!!! זה רק מראה שאני בת אדם שיודעת לקחת אחריות על החיים שלה ושל הבת שלה ויוצאת ומרוויחה את הלחם שלה בכבוד!"