אחרי ההצלחה המסחררת של הזמרת אגם בוחבוט והראפר שחר סאול עם שני להיטים גדולים "באתי להציל אותך" ו"דובשנייה" שם אירחו גם את הראפר נורוז, השניים נפגשו עם צעירי עמותת אלו"ט בקמפיין אופנה שיזמו במותג האופנה "פקטורי 54", למען קידום ושילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בחברה. בין צילום אחד לאחר השניים סיפרו ל-TMI על ההצלחה של השירים, ההטרדות שאגם קיבלה כשהייתה בגיל 12 בלבד ברשתות החברתיות והאם היא עוברת בקרוב לגור עם בן זוגה בשנה האחרונה, בר ברימר.

"היום אנחנו ביום צילום של פקטורי 54 בשיתוף עמותת אלו"ט, המטרה זה העלאת המודעות לאוטיזם. הצטלמנו עם כמה חברים מהמעמותה וכיף", אמרה בוחבוט ל-TMI. 

אגם בוחבוט, שחר סאול, צעירי עמותת אלו''ט (צילום: אלרן רז)
אגם בוחבוט, שחר סאול, צעירי עמותת אלו''ט (צילום: אלרן רז)

זה שובר סטיגמות?
"לא יודעת אם זה שובר סטיגמות, יצא לי כמה פעמים לעשות דברים כאלה. תמיד אני מגלה אנשים כיפים, שמחים, מאושרים, מצחיקים, זורמים - וזה כיף". 

אגם בשנה האחרונה אנחנו מגלים אגם אחרת, בוגרת יותר. את מרגישה בשינוי?
"ברור, אני גדלה עם הזמן, גם בגיל וגם בנראות. המחשבה שלי משתנה. הכל מתבגר, מתעצם ומקבל איזשהו ביסוס. זה שינוי שעברתי בשנתיים האחרונות. באמת הבנתי מה אני רוצה לעשות, איזה מוזיקה אני רוצה להוציא, איך אני רוצה להראות, מי אני רוצה להיות. זה משהו שמגיע עם הגיל והבגרות ואני כבר עשור בתעשייה ודברים מתחילים להתבסס ולהיות חזקים".

שחר מה אתה לומד מאגם?
"רק דברים טובים. היא מוכשרת ברמות ברמה המוזיקלית. היא אמנית מוכשרת ובן אדם טוב ובגלל זה החיבור שלנו כזה טוב וגם עובד".

אגם בוחבוט, שחר סאול (צילום: אלרן רז)
אגם בוחבוט, שחר סאול (צילום: אלרן רז)

עבדת גם עם נועה קירל. מה ההבדל ביניהן?
"אני לא חושב שצריך לעשות השוואות. גם עם נועה היה כיף לעבוד והיא מהממת ומוכשרת ברמות. עם אגם זה קורה עכשיו וזה כיף גדול".

הוצאת אלבום ראשון בגיל 18. למה חיכית עד עכשיו?
"התחלתי את הדרך שלי בגיל מאוד צעיר, גיל שמונה. מה שעשיתי כל השניים זה היה מדהים אבל זה היה עוד פאזל ועוד חלק בדרך שלי ובמה שאני רוצה לעשות. זה הרגיש לי הכי נכון בגיל 18, רגע לפני שהתגייסתי. אני כל כך שמחה שזה קרה עכשיו ולא לפני כי אני הכי מרוצה מהדרך שלי והתוצאה".

יש סיכוי שתמשיכו יחד כצמד?
"אי אפשר לדעת. אנחנו מניה בעלייה כמו שאומרים". 

השיר "באתי להציל אותך" מדבר על מערכת יחסים אובססיבית והרסנית. יצא לך לחוות משהו דומה?
"לא, טפו, חמסה. אני שמחה על כך. אי אפשר שלא להתחבר לזה בתור אישה שרואה מלא סיפורים ודברים כאלה ואחרים שקורים לנשים, גם אם זה רצח או אלימות פיזית או מילולית. אלימות זה אלימות. אי אפשר שלא לקחת את זה ללב ולהתחבר לזה. אני מרגישה שהשיר הזה זה ניצחון פנימי שהרגשתי שאני מעלה את המודעות לזה, גם בקרב בני נוער ששם זה קצת יותר רופף ואני שומעת סיפורים מילדות קטנות בנות 15-16 שעברו דברים כאלה זה כיף שנתנו את המקום הזה שאפשר לדבר על זה וזה יכול לקרות לא רק כשאתה נשוי עם ילדים אלא שאתה צעיר. אז זה מבורך".

שחר סאול, אגם בוחבוט (צילום: אלרן רז)
שחר סאול, אגם בוחבוט (צילום: אלרן רז)

קרה שהטרידו אתכם?
"אני יכולה להגיד לך שבגיל 12 קיבלתי הודעות מזעזעות ותמונות של דברים כאלה ואחרים. אני לא יכולה להסביר מה הרגשתי, זה היה מחריד. זה הבעיה שלנו. יש צדדים טובים ברשתות החברתיות וזה כיף שיש פלטפורמה שאפשר להציג את המוזיקה שלך ולהעביר אג'נדות חיוביות, אבל יש גם את העניין שהכל חשוף וכל אחד יכול לשלוח מה שבא לו. אנחנו מנסים שיבינו, להפוך את העולם הזה לקצת יותר טוב אז בואו נחשוב קצת יותר על מה שאנחנו עושים או מה שאנחנו כותבים".

אני חושבת על ילדה בת 12 שרואה תמונות כאלה.
"הייתי ליד אבא שלי וזה היה מזעזע. את מכירה את זה שאתה רואה משהו וקופא ולא יודע מה לעשות? אז זה מה שהיה. זה היה מזעזע".

איך מתמודדים?
"לא יודעת. מוחקים את זה מהזיכרון. ישר אחרי המקרה הזה העברתי את החשבון שלי לפרטי וכל מי שרצה לעקוב היה צריך לעבור אישור. אני היום יותר גדולה ויודעת להתמודד עם דברים כאלה אבל תמיד זה קורה".

את בזוגיות עם בר ברימר. מתי אתם עוברים לגור יחד?
"מה?! לא. הכל בסדר. אנחנו שנה ביחד וטוב לנו במקום שאנחנו נמצאים בו. אנחנו עדיין לא חושבים על זה, זה מוקדם. טוב לי אצל ההורים שלי ויש לי עוד כמה שנים טובות".

עוד כמה שנים?
"שמעי החיים דינמיים, אי אפשר לדעת מה הולך לקרות. כרגע זה לא שם".

אגם בזוגיות, מה איתך שחר?
"אני כרגע רווק, פויה. אני לא רודף אחרי זה או משהו, אבל אם זה יבוא - מבורך".

מה אתה מחפש?
שחר: "בחורה שתקבל אותי ותבין את האורח חיים שלי. אני פתוח להצעות".
אגם: "אולי אני אכיר לו מישהי". 

אגם בוחבוט, שחר סאול, צעירי עמותת אלו''ט (צילום: אלרן רז)
אגם בוחבוט, שחר סאול, צעירי עמותת אלו''ט (צילום: אלרן רז)