בחמישי האחרון הגיעו הזוג הפוטוגני לירן כוהנר ובעלה גיא גיאור לצילומי קמפיין זוגי ראשון שלהם יחד, אחרי שמונה שנות זוגיות. השניים נבחרו לאחרונה כפריזנטורים של רשת H&O ומככבים בקמפיין קולקציית אביב 2022. את שתי הילדות השאירו עם הבייביסיטר ואת ללי הכלבה החדשה הביאו איתם לסט הצילומים. ללי לא נותרה אדישה למצלמות וספונטנית לקחה חלק פעיל בצילומים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על סט הצילומים סיפר גיא כי מפלס החרדה שלו גבוה מהרגיל שכן הוא לא הצטלם לקמפיין אופנה כבר כמה שנים וזה משהו ממש לא רגיל עבורו. לירן סיפרה כי מיד אחרי הצילומים הם מתכננים לסגור חופשה זוגית בסיני בחג הפסח, והוסיפה שהמצב הביטחוני בימים האחרונים גורם להם להתלבט קצת לגבי החופשה. גיא הוסיף כי בכל מקרה הקיץ הזה הם מתכננים הרבה פינוקים: גיא שידוע באהבתו הגדולה לרכבים מתכוון לנסוע לבד למירוץ "פורמולה" במאי ולירן תטוס בחודשי הקיץ לאיביזה עם חברות. 

גיא גיאור (צילום: ליאור קסון)
גיא גיאור (צילום: ליאור קסון)

השניים סיפרו כי בימים אלו הם עובדים על פרויקט משותף של תוספי תזונה חדשים וזה בנוסף לעבודה החדשה של לירן כמגישת פינה קבועה בתוכנית הבוקר של רשת, שמאז שהחלה להגיש אותה גיא תופס פיקוד בבוקר ולוקח את הילדים למסגרות. עוד סיפרו השניים כי חלוקת העבודה בבית משתנה כל הזמן והם כי הם מתפתחים עם הזמן וגיא הוסיף: "שנינו עושים הכל מהכל". כשנשאלו אם הם יקחו בחשבון עבודה משותפת בהמשך אמרו כי הם חושבים שעדיף טעימות ולא עבודה שוטפת יחד.

עוד חידש ואמר גיא גיאור שהוא לא עוקב אחרי כוהנר וסיפרו על ההשוואה שעשתה כוהנר בין בעלה לדוגמן הצעיר תומר הכהן. "כשגיא היה בגיל של תומר או יותר צעיר אפילו, יש דימיון מטורף, אבל בעלי לוקח בהליכה", אמרה כוהנר. 

לירן כוהנר (צילום: ליאור קסון)
לירן כוהנר (צילום: ליאור קסון)