מיס יוניברס בדימוס לינור אברג'יל  זכתה באהדה גדולה עם הסרט החשוב שיצרה על האונס שעברה, אלא שהבוקר היא הצליחה לעורר את זעמם של העוקבים, ושל יו"ר עמותת "תנו לחיות לחיות" אתי אלטמן. בסרטון שהעלתה אברגיל לרשתות החברתיות שיתפה כי במסגרת ניקיון לפסח מצאה שני גורים קטנטנים של חתולים על כיסא בטיחות ישן שהיה במחסן. כשהעוקבים מיהרו להגיב לה שתמצא את האמא אחרת דינם יהיה מוות, השיבה אברגיל בזלזול שזה לא יקרה מאחר והיא לא אוהבת חתולים.

"חבר'ה אני ממליצה לכם לעשות ניקיון כי אני מצאתי חתולים שרק נולדו בתוך סל קל ישן במחסן. אין לתאר, זה עוד לא קרה לי" כתבה בסטורי שהעלתה והוסיפה "לכל המתוקות שאמרו לי לחפש את האמא זה לא תוכנית צופית גרנט פה. בנוסף ממש לא מתחברת לחתולים, ואלרגיות, סבבה???"

החתולים שמצאה לינור אברג'יל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
החתולים שמצאה לינור אברג'יל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם אלטמן, הפעילה למען זכויות בעלי החיים שמעה על התקרית של אברג'יל והגיבה בזעזוע עמוק: "הזדעזעתי. חוסר חמלה ורחמים,גזרה עליהם גזר דיו מוות, בושה, בטח האמא מחפשת אותם. גורים שמפרידים אותם מאימם ימותו בסבל רעב, כי אין להם מקורות מזון. הם חסרי ישע וכל אחד יכול להתעלל בהם. מצפה מאנשים דתיים ליותר חמלה ורחמים כלפי החלש, כי כתוב בתנ"ך לגבי צער בעלי חיים, את זה לא היה ללינור חמלה ורחמים".

בעת פרסום הידיעה לא נמסרה תגובה מטעמה של אברג'יל אבל העלתה לאחרונה סטורי חדש בו כתבה: "החתולים באותו מקום. בטוחים ושלמים עם אמא שלהם".

(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
(צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לינור אברג'יל (צילום: יובל וייצן)
לינור אברג'יל (צילום: יובל וייצן)