זוכה "האח הגדול" ו"נינג'ה ישראל VIP", אסף גורן, החליט לעשות שינוי במראה שלו וחשף כי גזר את הפאות שליוו אותו בשנתיים האחרונות. גורן שיתף בתמונה עם שיער קצר וכתב: "גזרתי את הפאות. שינוי הוא בלתי נמנע. או שתגדל ותשנה או שהחיים יחייבו אותך להשתנות. ב-2.2.22 החלטתי להוריד את הפאות שליווי אותי בשנתיים האחרונות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"הבנתי עם עצמי שמעכשיו אני בוחר לשים את הדגש על מה שקורה אצלי בלב ובנשמה, ופחות על סממנים חיצוניים שבהם הייתי תלוי. העבודה האמיתית שלי מתחילה מבפנים ולא מבחוץ. והחלק הכי מדהים? הכל קורה מיד!. באותו לילה קיבלתי שיחת טלפון שהובילה אותי לבצע שינויים נוספים בשבילי ובשביל המשפחה הקטנה שאנחנו בונים, עליהם אני מבטיח לספר בהמשך. עכשיו אנחנו בלוס אנג׳לס והלב אתכם".

View this post on Instagram

A post shared by XTRDNRY (@asafgoren1)

גורן שיתף בתמונה שלו גוזר את הפאות ובסרטון אמר באנגלית: "אם אתם חושבים שהמראה החיצוני שלכם הוא משהו חשוב, אתם טיפשים. אני קצת מפחד, אני משנה את המראה החיצוני שלי. לקחתי את זה ברצינות רבה מדיי ואני חושב שזו הייתה טעות. אני רוצה להתרכז באומנות שלי, בנוכחות שלי ובמסר שאני רוצה להעביר לאנשים. נתתי יותר מדי משקל למראה שלי. ניסיתי יותר מדיי להיות שונה". 

אסף גורן (צילום: אלוני מור)
אסף גורן (צילום: אלוני מור)