הדוגמנית הבינלאומית יעל שלביה בת ה-20 שנפרדה לפני מספר שבועות מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, איש העסקים ברנדון קורף, עזבה את דירתם המשותפת בתל אביב ושכרה דירה משלה במגדלי הצעירים בתל אביב. כשהיא עדיין מתרגלת לחיי הרווקות עם שמועות להתחממות היחסים בינה לבין הזמר עומר אדם, שיתפה שלביה בתמונות חדשות מקמפיין לרשת אופנה ידועה בעמוד האינסטגרם שלה. 

שלביה לבשה בתמונות מכנס צבאי רחב, גופיית ספורט קצרצרה ומשקפי שמש והציגה גוף חטוב במיוחד עם קוביות בבטן. התגובות מיהרו לפרגן לדוגמנית, ביניהם חבריה המפורסמים כמו עומר חזן שכתב: "סטייל" או קים אור אזולאי שכתבה: "אין שווה כזאת". אלא שמלבד התגובות המפרגנות לשלביה, היו גם כאלה שפחות אהבו את התמונות.

View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

חלק מהתגובות תהו בנוגע לרזון של שלביה והחליטו להביע את עמדתם בנושא. בין היתר נכתב: "וואלה לא יפה הרזון הזה, קחי את כמחמאה", ובתגובה נוספת נכתב: "הרזון הזה מתחיל להדאיג", ובתגובה נכתב על ידי מגיב אחר: "לגמריי, וכולם משבחים את התמונות". כזכור, שלביה התבטאה בראיון נגד השמנה, כשאמרה בין היתר: "אישה שמנה עלולה להיות פחות בריאה". הדוגמנית ספגה אש ברשת בעקבות הדברים, בין היתר גם על ידי יהודית באומן, שבתה קארין באומן סובלת במשך שנים רבות מהפרעות אכילה ואנורקסיה. 

יעל שלביה (צילום: עירד נצר)
יעל שלביה (צילום: עירד נצר)