לפני כשבועיים פונתה הדוגמנית היילי בולדווין ביבר, אשתו של הזמר ג'סטין ביבר, לבית החולים עם תסמינים של שבץ מוחי. לאחר בדיקות רפואיות התגלה לה קריש דם במוח שטופל באמצעות טיפול תרופתי והיא השתחררה לביתה אחרי כמה ימים של אשפוז בבית החולים. מאז הספיקו הזוג הנוצץ של הוליווד להגיע לטקס הגראמי שנערך בראשון בלילה (שעון ישראל) ולעורר שוב שמועות על הריון מתפתח.

הדוגמנית בת ה-25 הגיעה לטקס עם שמלה רופפת שעל פי המעריצים נועדה כדי להסתיר את הבטן המתפתחת שלה. בפוסט אינסטגרם של עמוד ה-"Radar" פורסם: "המעריצים משוכנעים שהיילי ביבר בהיריון אחרי שהיא צעדה על השטיח האדום של הגראמי בשמלה רופפת עם הבעל ג'סטין ביבר". בצעד חריג ביבר החליטה לא לתת לשמועות לרוץ והגיבה להם לפוסט. 

היילי בולדווין ביבר, ג'סטין ביבר (צילום: Frazer Harrison / Getty Images)
היילי בולדווין ביבר, ג'סטין ביבר (צילום: Frazer Harrison / Getty Images)

"אני לא בהריון, תעזוב אותי בשקט", הגיבה היילי לפוסט באינסטגרם של ה-"Radar". אם השמלה הרופפת של ביבר בטקס פרסי הגראמי לא הספיקה לחרושת השמועות, גם הסטורי שלה באינסטגרם רימז על תחילתו של הריון, על פי המעריצים. "כל כך גאה בך ובאלבום Justice", כתבה היילי על גבי תמונה שלה מתנשקת עם ג'סטין. "איזו שנה מדהימה זו הייתה! יש כל כך הרבה מה לחגוג", הוסיפה וכתבה.