נראה שכוכבת הילדים והנוער, טיילור מלכוב, כבר שנים בתעשיית הבידור אבל היא עדיין רק בת 19 וכעת היא מוסיפה טייטל חדש לרזומה כשחקנית קולנוע. מלכוב משחקת בסרט החדש "אל תחכי לי" לצידו של עומר חזן שיצא לאקרנים ולכבוד האירוע היא הגיעה לראיון בתכנית הבוקר של רשת 13, שם דיברה על היחסים עם הזמר לירן דנינו והפתיעה כשאמרה שחזרה בתשובה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מאז הפרידה התרחקת מהשירה.
"נכון. עשיתי משהו שתמיד רציתי להתעסק בו. כשהייתי קטנה הייתי ריאליסטית והבנתי שאני צריכה לגדול כדי להיות מוכנה לזה. אני לומדת משחק ועוברת המון אודישנים עד שהמשהו הבא ייתפס". 

נגעת באופנה, התחלת מהרשת. התחלת מגיל צעיר ומחויבים להיות כל הזמן ברשת. איך את חיה את ההבדלים מיצירת סרט שלוקח זמן?
"אני נהנית לעשות הכל מהכל, גם מהרשתות. היה משהו בצמד שהיה כל הזמן עם יד על הדופק. כל יום ולוג, כל יום הופעות. היום זה פחות ואני מחליטה מה עולה, ואין מי שיחליט עבורי מה יעלה. היום זה קצת פחות חשוף ובן הזוג שלי פחות חשוף".

לירן דנינו פחות אוהב את אור הזרקורים?
"אי אפשר להגיד שהוא פחות אוהב את אור הזרקורים אבל הוא פחות אוהב לחשוף חיים אישיים".

היה את הראיון ההוא שבו דיברת על נידה והתקרבות לדת. עד כמה את לוקחת את זה רחוק?
"מהמקום שהייתי בו אפשר להגיד שחזרתי בתשובה. הייתי מאוד רחוקה מהדת והיום אני מאוד קרובה לדת. אני לא נותנת לזה טייטלים כי אחר כך אנשים מצפים ממך לשמירה וצניעות ואני עושה הכל בקצב שלי. אני לא מצהירה הצהרות שאני הולכת לשמור צניעות. אני שומרת שבת ונהנית מכל רגע".

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)

זה בא מלירן?
"כן. מהרגע שהכרנו הייתי צמאה לזה מאוד ושנינו חלינו בקורונה. נכנסנו לבידוד ואמרתי 'טוב אני עושה בידוד עם הבן אדם ואני לא אשמור איתו שבת?' אני כבר שנתיים שומרת שבת". 

עד כמה הוליווד קורץ לך?
"וואו, בטירוף. נולדתי שם וזה משהו שאני אומרת 'טוב אחרי הצבא זה אולי יפתח'. אני עושה אודישנים באנגלית ואני מתכוננת לזה. אני מתפללת לזה. בא לי ליייצג ולתת גאווה. אני מבסוטה מהתוצאה של הסרט". 

עולם הילדים עדיין מדבר אלייך?
"לירן אמר לי אתמול 'היית צריכה להישאר עוד בעולם הילדים'. ואמרתי לו: 'אני מעולם לא עזבתי אותו'. אני מכורה לילדים ואני נהנית מהם מכל רגע". 

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)