תשעה חודשים הריון הסתיימו באושר גדול עבור הדוגמנית שביט ויזל שהביאה לעולם את בתה מיכאלה, לאחר שתי הפסקות הריון מצערות. ימים ספורים של התאוששות הספיקו והכוכבת חזרה לביתה והתרגלה לשגרת החיים החדשה שלה הכוללים חיתולים, הנקות ולילות לבנים. נראה ששביט הבינה את הסוד לאמהות מאושרת ולמרות השגרה הקשוחה היא החליטה להעניק לעצמה זמן של בילוי והנאה כשעשרה ימים בלבד לאחר הלידה היא התייצבה באירוע השקה.

הבוקר נערכה השקת קולקציית האביב של מותג הטיפוח 'SABON' כשבין המבקרים שהגיעו לאירוע היה ניתן למצוא את שביט ויזל בגזרה כמעט בלתי אפשרית למישהי שילדה לפני פחות משבועיים. "יציאה ראשונה מהבית בלי מיכאלה עברה בהצלחה" כתבה ויזל בחשבון האינסטגרם שלה  והוסיפה: "התחלתי להתארגן ב-7 בבוקר למרות שהאיסוף שלי היה ב10 ועדיין ירדתי באיחור לנהג מונית. אבל היינו מסונכרנות והיא ישנה כל הזמן שהייתי בחוץ ואיך שנכנסתי הביתה חזרה היא ביקשה לאכול. בסך הכל יצאתי לשעה וחצי כן?! הגיוני שהתגעגעתי אליה?"

שביט ויזל (צילום: רפי דלויה)
שביט ויזל (צילום: רפי דלויה)

עוד התייצבו: המאורסת הטרייה, טיטי איינהו, קסניה טרנטול וישראל אולגבו. על התפריט באירוע היו אחראים לא פחות מאשר השף אבי ביטון וזוכה מאסטר שף VIP קובי אוז שהתחרו בינהם על הכנת המנה הטובה ביותר, וגם הפעם קובי זכה.

טיטי איינאו (צילום: רפי דלויה)
טיטי איינאו (צילום: רפי דלויה)

קסניה טרנטול (צילום: רפי דלויה)
קסניה טרנטול (צילום: רפי דלויה)