פרשת משחקי חברה בעטיה נחשד בשעתו כוכב הזמר הים התיכוני, אייל גולן, בחשד לביצוע עבירות מין, לכאורה, בקטינות - חוזרת לכותרת וגם הפעם מעריכים גורמים במשטרה כי היא תכבה הרבה יותר מהר ממה שחושבים אפילו. 

אייל גולן במסר מרגיע (צילום מסך אינסטגרם)

אתמול (רביעי) נחקר גולן פעם נוספת במשטרה באזהרה וזאת לאחר שזומן אל משרדי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב בעקבות תלונה שהגישו שתי מתלוננות נוספות כבר בנובמבר 2021. במסגרת החקירה נשאל גולן אודות מקרים שבהם לכאורה ביצעו אחרים מעשים מיניים בקטינות וזאת בעת ששהה ונכח במקום אולם נמנע מלדווח על אותם מעשים.

אייל גולן (צילום: אריאל שלום)
אייל גולן (צילום: אריאל שלום)


חשוב להדגיש כי הפעם לא מייחסים לגולן חשדות לביצוע מעשים כי אם אי דיווח אודות מעשים המיוחסים לאחרים לכאורה. נזכיר כי בראשית השבוע נחקר במשטרה באזהרה גם כוכב הכדורגל לשעבר חיים רביבו והוא שוחרר בתום חקירתו. עוד נציין כי בעבר נסגר התיק בעניינו של גולן מבלי שהוגש נגדו כתב אישום וזאת אחרי ששיתף פעולה עם החוקרים בדיוק כפי שנהג במקרה זה ובכוונתו לסייע לחוקרים ככל שיידרש על מנת למצות את החקירה ועל מנת שיוכל לטהר את שמו מאותם אירועים לכאורה הקשורים לשנים עברו.

אייל גולן, חיים רביבו (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)
אייל גולן, חיים רביבו (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)

מ״ליאם הפקות״ נמסר בתגובה: "הטענות הכוזבות נגד אייל גולן נחקרו ביעילות וברצינות לפני שנים. אייל גולן שיתף פעולה עם רשויות החקירה, התייצב כשהתבקש ומסר בכנות ובפירוט את כל הידוע לו ונמצא שלא נפל פגם במעשיו והתיק נסגר. גם בניסיון לעשות לחקירה הנשמה מלאכותית ולייחס לאייל אירועים שאין לו כל קשר אליהם, אייל יעשה כל שביכולתו לסייע למשטרה לגלות את האמת והוא משוכנע שגם הפעם ימצא שלא נפל פגם במעשיו והתיק ייסגר. נדגיש כי בתביעה האזרחית שהוגשה על ידי ט׳ ונ׳ אייל סירב להיכנע לכל ניסיונות הסחיטה ועמד על חפותו וצדקת דרכו, תוך ניהול ההליך באופן ענייני ומכובד".

אייל גולן (צילום: אור גפן)
אייל גולן (צילום: אור גפן)