אייל ברקוביץ', שציין יום הולדת 50 בשישי שעבר, תכנן לחגוג בגדול עם כ־300 איש. אבל ברגע האחרון שלח הודעה למוזמנים בזו הלשון: “לאור המצב הביטחוני ומצב הרוח הירוד של כולנו, מסיבת יום ההולדת מבוטלת! בשורות טובות", והסתפק באירוע מצומצם בחיק המשפחה וכמה חברים קרובים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אייל ברקוביץ' (צילום: לנס הפקות)
אייל ברקוביץ' (צילום: לנס הפקות)

> הדס קלדרון, המנהלת האומנותית של התיאטרון הארצי לילדים ונוער ונכדתו של אברהם סוצקבר, הקדישה סרט מיוחד לסבא שלה, ״מי שיישאר״.

קלדרון, געגוע לסבא היקר?
“לפני 11 שנים נפטר סבי אברהם סוצקבר, מי שנחשב לגדול משוררי היידיש ואחד מגדולי המשוררים של המאה ה־20. ממשלת ליטא עמדה דקת דומייה, ממשלת צרפת שלחה מברק תנחומים לממשלת ישראל על האובדן, אך רק פה לא ידעו מי הוא אותו גיבור תרבות, לוחם ופרטיזן האחראי על הצלת אוצרות התרבות של וילנה ושסטלין עצמו שלח מטוס להצילו מיערות הפרטיזנים ושהיה העד המרכזי במשפטי נירנברג".

> העיתונאי ארי שביט ורעייתו תמנע ערכו בר מצווה לבנם דניאל - באירוע פרטי קטן בביתם. באו לברך: יהודית ואבי טיומקין, יעל ורמי אונגר, יונית לוי, זמיר דחב"ש ובן זוגו, יעל טבת ועו"ד דורי קלגסבלד, שר החינוך לשעבר, שי פירון, נשיא המדינה בוז'י הרצוג ורעייתו מיכל. מי שעוד בלט באירוע הוא היזם החברתי לשעבר יוליאן לוינסון, שיוצא עם האחיינית של שביט, נועם.

> בסופ"ש האחרון התקיימה השקה לספר הביכורים של אמיר עיסא “מחשבות הנפש", שאליה הוזמנו בני המשפחה וחברים. במסגרת האירוע, שאותו הנחה האב הגאה נורמן עיסא, הוקראו מבחר משיריו של אמיר על ידי אסף אשתר ועל ידי האם הגאה גדעונה רז עיסא.