לטלנובלה הבלתי נגמרת של משפחת נרקיס: נכון לשעת כתיבת שורות אלה, ליאור וספיר שוב ביחד, כנראה רק עד להודעה חדשה. השניים, לדברי מקורבים, החליטו לקחת מרחק מהתקשורת ולנסות לעבוד על שלום בית הרחק מאור הזרקורים.

ליאור נרקיס (צילום: אלירן אביטל)
ליאור נרקיס (צילום: אלירן אביטל)

 > שמחה ועצב גם יחד אפפו השבוע את בית משפחת הרב יעקב איפרגן, "הרנטגן" מנתיבות. בשלישי שעבר הוא ורעייתו הרבנית רוחמה חיתנו את בנם, משה נחמן, עם חיה. משה הוא אחרון הילדים במשפחה שמתחתן ומקים משפחה. בחתונה השתתפו מעל אלף איש, בהם אישי ציבור רבים: יפעת שאשא ביטון, אריה דרעי, שלמה קרעי, ישראל כ"ץ, יולי אדלשטיין, מיקי זוהר, תא״ל במיל׳ רפי פרץ, השר לשעבר מאיר שטרית ועוד רבים.

 > אלא שבאותן שעות ממש המשיכה אחותו של הרב, זהבית ברבי, להיאבק על חייה בגלל מחלה קשה שממנה סבלה בשנים האחרונות. החתן הצעיר משה נחמן היה האחיין הקרוב והאהוב ביותר על זהבית. בני המשפחה סיפרו כי לא הפסיקה לשאול מתי החתונה, אף שברור היה כי לא תוכל להגיע לאירוע. בשישי בצהריים, כמה שעות לפני כניסת השבת, היא נפטרה.

> נמשכים הליהוקים לסדרה “אל"ף", על פי ספרה של אודליה כרמון, גיבורת פרשת בית הנשיא לשעבר, משה קצב, שהורשע באונס.

כרמון, אלףףףףףףףףף, סטופ?

“הוגה, יוזם ויוצר הסדרה הוא התסריטאי והשחקן אברהם שלום לוי. באחד הימים הוא ראה אותי בבית קפה עם חברה, ניגש אליי, אמר שהספר שלי מאוד ריגש אותו ושהוא ישמח לפתח אותו למחזה או סדרה. לאחר שקראתי דברים שכתב, נתתי לו אור ירוק ואת ברכתי. בהמשך הוא צירף את המפיקה המדהימה עינת זילבר, שעשתה את ‘סברי מרנן', ואת תמר מרום, בעבר מנהלת מחלקת הדרמה ברשת - ככותבת שותפה".

ואיפה היא תשודר?

“הם הגישו הצעה, וב'יס' התלהבו מאוד. הסדרה תהיה בת שישה פרקים ותוצג משש נקודות מבט שונות - הנשיא, רעייתו, בנות הנושאות שם שמתחיל בא', ואבינועם - הכוכב הראשי שהוא שילוב של כל ‘היועצים' הנכלוליים שהכרתי. כך שהסדרה תישא אופי פוליטי".

מי שתיכנס לדמותה של גילה ללא ספק תהיה מסקרנת.

“עדיין ממתינה לקבל את הפרקים המתוקנים שעברו מלא גרסאות... ההפקה תתחיל במאי, מאוד סקרנית לגבי אשת הנשיא, ששמה בסדרה שולה".

משה קצב בחר לנתק את הטלפון לאחר פניית המדור.

משה קצב כנשיא (צילום: יעקב סער, לע''מ)
משה קצב כנשיא (צילום: יעקב סער, לע''מ)