זה לא קורה בכל יום שהשחקנים דין מירושניקוב ואורי פפר נלחמים בקרב נגד גורי אלפי ועומר דרור, אלא שחברת האופנה "פקטורי 54" שהשיקו את קולקציית אביב קיץ 2022 של "LACOSTE", הצליחו לגרום לזה לקרות. 

באירוע באווירה אביבית שהתקיים במועדון הטניס מכבי צפון בתל אביב, נערך משחק ראווה בשיפוטו של טניסאי העבר אנדי רם והתקיים כתרומה לקידום חינוך וטיפוח ילדים בפריפריה במרכזי הטניס. רגע לפני המשחק תפסנו את השחקנים לשיחת חימום כדי להבין מי הולך לנצח.

גורי אלפי, אנדי רם, עומר דרור, דין מירושניקוב, אורי פפר (צילום: רפי דלויה)
גורי אלפי, אנדי רם, עומר דרור, דין מירושניקוב, אורי פפר (צילום: רפי דלויה)

"באנו לשחק טניס, להילחם ולנצח. אני בקבוצה עם אורי פפר ואנחנו נגד גורי אלפי ועומר דרור ואנחנו הולכים לנצח אותם". כשמירושניקוב נשאל האם התאמנו לקראת המשחק, הוא השיב: "בטח, חיממתי אותו (אורי פפר) בטלפון. אמרתי לו: 'אתה לא מפסיד היום', והוא ענה לי: 'מה פתאום. אני לא מפסיד היום'". 

הקומיקאי גורי אלפי שהתראיין יחד עם בתו אמה אלפי, אמר כי "משחק ההתרמה האחרון שעשיתי בטניס, אני התנהגתי לא בסדר. אני זרקתי מחבט והייתי כועס. אז אני עכשיו עובד על עצמי ואני אהיה מאוד רגוע כי אני זוכר שזה למען מטרה חשובה. אני אהיה רגועה ומכיל". בתו אמה אמרה: "מאופק, כל הכבוד. עשינו איתו נשימות בבית, אנחנו מוכנים לכל תרחיש עכשיו". כשנשאלה אם היא מפחדת מפדיחות, ענתה: "יש עוד פדיחות שהוא יכול לעשות ממה שהוא עושה. הגבול, אין אותו. אז בסדר". כשנשאלה אמה אם היא רוצה להתקדם בתעשיית הבידור, ענתה: "אני רוצה ליהנות ממה שאני עושה. כל עוד אני נהנית ואוהבת את האומנות והיצירה, אז כן". 

נלי תגר, יעל גולדמן, דלית רצ'סטר, רונה לי שמעון (צילום: רפי דלויה)
נלי תגר, יעל גולדמן, דלית רצ'סטר, רונה לי שמעון (צילום: רפי דלויה)

עומר דרור אמר על הפרטנר שלו למשחק: "עם אורי פפר שיחקתי כבר, עם גורי עדיין לא שיחקתי ויש לי תחושה שהוא שחקן פח". כנשאל על כך שגורי זרק על המחבט על הרצפה במשחק הקודם, ענה דרור: "מי שהאמוציות שלו משתלטות עליו במשחק, מפסיד. זו בדיוק הסיבה שאני פוחד מגורי, אז אני מבקש מכם לעקוב אחרינו".

כשדרור נשאל איפה זוגתו השחקנית נאיה פדרמן, ענה דרור: "נאיה בטיול אחרי צבא במקסיקו עם כל החברות. תאמיני לי שהיא מעדיפה להיות שם". כשנשאל על התכניות לפסח, ענה: "לטוס למלדיביים עם נאיה". כנשאל על הסיכוי להציע נישואים ביעד הרומנטי, ענה הדוגמן: "וואי לא חשבתי על זה, רעיון". כנשאל אם הם מדברים על מיסוד הקשר, ענה דרור: "כן, בטח מה. אנחנו כאן בשביל להישאר ולהתקדם". 

עומר דרור (צילום: רפי דלויה)
עומר דרור (צילום: רפי דלויה)