אלה אייבנדר עוברת ימים לא קלים. רגע אחרי זכייתה בתואר השורדת האחרונה, אמינותה הוטלה בספק ונעשו האשמות שונות שטענו כי רימתה לכאורה בגמר ב"מבחן האש". למרות הכחשות גורפות מצידה, החליטה אייבנדר לערוך בדיקת פוליגרף מטעמה שהוכיחה כי היא דוברת אמת והבוקר (ראשון) מ"רשת" נמסר כי לאחר בדיקות מקיפות שהתבצעו העלו כי מבחן האש נערך בהתאם לכללי הפורמט ולא נמצא כל פסול בהכרזה על אלה כזוכה. כעת אחרי שהתאוששה והתרגלה לרעיון כי זכתה בפרס הגדול והתעשרה במיליון שקלים, היא חשפה מה היא הולכת לעשות בהם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לא רכב חדש ולא חופשה חלומית, אם כי כצפוי ובדומה לזוכי ריאליטי קודמים, אייבנדר שיתפה כי עם כספי הזכייה שקיבלה היא הולכת לקנות דירה משלה, מאחר ונמאס לה לגור בשכירות. כמו כן חשפה במסגרת "שאלות תשובות" בחשבון האינסטגרם כי היא וג'קי אזולאי לא מדברות לאחר שאזולאי כידוע פעלה בכל החזיתות להפעיל לחץ ולהתנגד לזכייתה של אייבנדר אחרי הגמר, ואף כתבה: ״לא אסלח לאף אחד שהרס לי את הרגע הכי חשוב״.

אלה אייבנדר (צילום: אור גפן)
אלה אייבנדר (צילום: אור גפן)

לעומת אזולאי שיתפה אייבנדר כי היא בקשרים טובים עם הפיינליסטית מברית הנשים אודליה סוויסה ושיתפה כי בעקבות תקרית הגמר היא לא תשוב שוב לריאלטי ובכלל נמאס לה מתעשיית הבידור. ״אחרי מה שקרה בגמר בא לי להקיא מכל התעשייה הזאת. רוצה שקט, לא עושה לי טוב לנפש כל הזמן לחוצה. היה לי מאד קשה״ו הוסיפה ״אני לא רוצה להיות בתעשייה, תנו לי כבר את המיליון ואחזור לאנונימיות, כל החרא הזה לא בשבילי״.