הדוגמנית נועם בוהדנה שמוכרת גם כאחייניתה של מירי בוהדנה והאקסית של הזמר גל אדם, אחיו הצעיר של עומר אדם, סיפרה בעבר כי סבלה מהפרעות אכילה בעקבות עליה במשקל עם גיוסה לצה"ל. בוהדנה החליטה לקחת הפסקה מעולם האופנה ולהתרכז בשירותה הצבאי וכעת היא חוזרת לעניינים בקמפיין ראשון לרשת האופנה "קסטרו", שהצטלמה לקמפיין הקיץ של בגדי הים של החברה יחד עם הדוגמנית רומי פרנקל וג'וליה שחר, שזכורה כרקדנית לצידו של לירן דנינו ב"רוקדים עם כוכבים". 

בין החלפת סט אחד לאחר, תפסנו את בוהדנה לשיחה מלב אל לב בה סיפרה האם מצאה אהבה חדשה מאז נפרדה מאדם, האם היא עדיין מתמודדת עם הפרעת האכילה ואיך התכוננה לקראת הקמפיין.

נועם בוהדנה (צילום: ים לוי)
נועם בוהדנה (צילום: ים לוי)

ברוכה הבאה לנבחרת קסטרו. איך ההרגשה?
"ההרגשה מצוינת. אני גאה ונרגשת להיות חלק מכזאת חברה גדולה וזה כבוד ענק עבורי".

מה הצעדים הבאים בהמשך?
"יש הרבה תכנונים. אני צריכה קודם כל לסיים את השירות הצבאי שלי. אני מאמינה שאני אפתח קריירה בינלאומית. עכשיו אני לומדת משחק ואני מפתחת את עולם המשחק. מה שיהיה, יהיה".

הציעו לך קמפיין לבגדי ים, איך קיבלת את זה?
"האמת שזה הקמפיין הראשון שלי בבגדי ים. הכי שמחתי בעולם. זה סוג של מטרה שהצבתי לעצמי אחרי מה שעברתי. זו התרגשות ענקית וזה מקום הכי יפה שיצא לי לראות ואיזה כיף שחזר הקיץ". 

נפרדת לפני כמה חודשים מגל אדם. יש מישהו חדש?
"לא. האמת שאני לבד, כיף לי וטוב לי".

נועם בוהדנה (צילום: ים לוי)
נועם בוהדנה (צילום: ים לוי)


סיפרת שקיבלת תגובות קשות על העלייה במשקל בעקבות השירות הצבאי. משהו השתנה מאז?
"האמת שהחלמתי מזה ואני בתקופה הכי טובה שהייתי עם עצמי. למדתי לאהוב את עצמי יותר ולקבל את עצמי. גם אם אני עולה או יורדת במשקל, אני יודעת להתמודד עם זה יותר טוב. למדתי את השיעורים שהייתי צריכה לעבור. למדתי את הלקחים ואני היום בהרגשה הכי כיפית שיש. הנה עכשיו אני מצטלמת לבגדי ים ואתמול אכלתי פיצה". 

יש חששות לפני צילומים לבגדי ים? אוכלים פחות?
"אצלי זה אותו דבר. יש לי שגרת אימונים קבועה שזה לא חלילה בשביל מלחמה או רצה, זה נטו בשבילי, בשביל הנפש שלי. שעה בבוקר בלי הטלפון, רק אני ומאמן. אין שום חששות, הכל רגיל ובכיף". 

את עדיין מתמודדת עם הפרעות אכילה?
"זה לגמרי מאחוריי. אני לקחתי חצי שנה הפסקה ואם הייתי ממשיכה בדבר הזה, לא הייתי חוזרת. עד שלא החלמתי במאה אחוז והרגשתי שאני יכולה לחזור לעבוד, לא הייתי חוזרת". 

נועם בוהדנה (צילום: ים לוי)
נועם בוהדנה (צילום: ים לוי)