ייתכן ולראשונה בחייה, כיכבה בימים האחרונים ציפי שביט בראש הכותרות לאחר שזכתה לביקורות ומתקפה חזיתית ברשתות החברתיות. השחקנית והבדרנית האהובה, המליצה בתחילת החודש על ספר הילדים החדש "אני ג'אז" העוסק בילדה טרנסג'נדרי וחטפה המון תגובות רעות. 

ג'סיקה הרת'ל כתבה את הספר שהושק לרגל יום הנראות הטרנסג'נדרי והוא תורגם לעברית בשיתוף פעולה של האגודה למען הלהט"ב. האגודה פרסמה סרטון של שביט ממליצה על הספר "ספר כל כך מקסים וכל כך מחמם לב על ג'אז, ילדה טרנסית המסבירה לכולם שצריך לאהוב את כולם, לחבק את כולם, וכמה לכולם מגיע הכי טוב בעולם, כי אנחנו שווים - כולנו" אמרה בסרטון אלא שהביקורות ברשתות מיהרו להגיע.

"בשביל כסף היא מכרה את כבודה ואת בריאות וביטחון ילדי ישראל. את כבר לא תוכלי להצחיק אותנו לעולם, חולת נפש" כתב גולש אחד או אחר שרשם "ציפי שביט הייתה חלק מהילדות שלי, עכשיו היא הסיוט שלי ושל ילדיי". הבדרנית לא התרגשה מהתגובות ובשיחה עם TMI מסרה: "הכל טוב לכל אחד מגיע לחיות באופן הכי שווה וטוב עבורו. אני לא מייחסת חשיבות לדבר הזה, זה בסך הכל ספר עדין חביב ולא מזיק והעיקר שניהיה בריאים והכי שמחים שאפשר. בעולם של כל כך הרבה צער כאב ופחד, בוא ננסה להיות טובים לחבר ולחבק" מסרה שביט וסיימה באיחולי חג שמח לישראל.

גם בתה של הבדרנית תמר קיבלה הודעה שהצחיקה וריגשה עד מאד את ציפי שביט ובה נכתב "ראיתי שהלא נורמליים מתקיפים במילים פשוטות את ממושקי. תמסרי לה שתשים פס אחד גדול על כל העלובים ושתבטאאת עצמה בדרך שהיא מאמינה וחושבת לנכון. אותי היא תמיד תצחיק, מבחינתי היא הקנייבסקי של החילוניים". כמו כן קיבלה הודעה נוספת מקבוצת נשים "לומר אנחנו לא מהמתביישות בכלל ולא, גאות לנצח, בראש מורם עם ציפוש לנצח".