אחרי ארבע שנות נישואים ושני ילדים משותפים, מלכת היופי במיל' מור ממן ובעלה נפרדו. כעת יוצאת ממן בהצהרה קשה נגד כל הגברים בישראל. בסטורי שהעלתה ממן לרשתות החברתיות אמרה: "חצי מהגברים גיי, שזה בסדר כל אחד והבחירה שלו, וחצי מתנהגים כמו גייז. אפס ג'נטלמניות, אפס גבריות, אפס כבוד".

בכך בעצם יש שסברו כי ממן קבעה שגייז הם אנשים עם אפס כבוד וג'נטלמניות ובכך פגעה לא רק בגברים הסטרייטים אלא גם בקהילת הגייז כולה. מלכת היופי במיל' חטפה חיצי ביקורת נוקבים על דבריה הקשים, במקביל בין שלל התגובות שקיבלה כתב לה אחד העוקבים: "כמה טמטום על הבוקר".

מור ממן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור ממן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ממן לא נשארה חייבת ואיימה כי היא מעבירה את תגובתו לעורך דינה לטובת תביעת דיבה ולשון הרע. אלא שהביקורות נגדה לא נרגעו מה שגרם לה להבין את טעותה, למחוק את הפוסט ולהתנצל על דבריה. "מי שמכיר אותי יודע שאני החברה הכי טובה של הגייז והם יותר גבריים מהגברים הסטרייטים שהיא מכירה". אמרה והוסיפה: "ההתבטאות שלי הייתה בצורה שהגברים היום נעלמו, אין את הכבוד לאישה את המאצ'יות הזאת זה ממש לא גייז. מישהו בכביש יכול לצאת וכמעט להרביץ לאישה ולקלל אותה, וזה מה שקרה לי ולחברה שלי הבוקר, הייתי עצבנית אז סליחה לכל מי שנפגע זה לא היה הכוונה והסיפור".

מור ממן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור ממן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)