הזמר אייל גולן שחוגג היום את יום הולדתו ה-51, ציין אותו בדרך הכי מיוחדת שיכל לבקש כשהוא מלווה את בנו ליאם בגיוסו לצה"ל. אחרי שגיוסו נדחה, התייצב הבוקר (שלישי) ליאם גולן, בבקו"ם תל השומר לטובת גיוסו לצה"ל, כשהוא מלווה בכל פמליית המשפחה בהרכב מלא. האמא אילנית לוי ובעלה אלירז שדה יחד עם בתם אריאה, האחות אלין, והאב הגאה אייל גולן שליוו אותו מחובק ועטוף עד לכניסתו לשער של הבקו"ם. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ברגעים אלה ממש עובר ליאם שרשרת חיול, מקבל מדי צה"ל לראשונה בחייו והופך לחייל מן השורה. רגע אחרי הפרידה האבא הגאה שיתף ברשתות תצלומים משותפים עם בנו ליאם מהפרידה בבקו"ם וכתב: "בכל שנה יום הולדתי זהו יום שמח, אבל השנה קיבלתי את המתנה הכי מרגשת ומיוחדת שאפשר לקבל. ליאם שלי, הנסיך של הבית התגייס לצבא ההגנה לישראל. ואני בכלל עוד לא מעכל שבני הבכור כבר כזה גדול, נהפך לגבר שבגברים ומתחיל מסע חדש".

אייל גולן, ליאם גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, ליאם גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"נסיך של אבא, זה שהפך אותי לאבא בפעם הראשונה ולימד אותי כמה הלב יכול להתרחב, איך השנים עברו מהר, כאילו נולדת רק אתמול. זה הזמן להגיד לך כמה שאני גאה בך, אני מסתכל עליך מהצד בהמון סיטואציות בחיים ופשוט מתמוגג מאושר, אושר שאי אפשר להסביר במילים. הפכת להיות הגבר שבגברים, עם לב כל כך גדול, צניעות, פשטות - שנותן דוגמא למופת לכל האחים שלך שפשוט מעריצים אותך. אני רואה את הקשר המיוחד שלך ושל אלין, את הדאגה שלך כלפיה, האכפתיות, הפכת להיות העוגן שלה וזה פשוט כל כך מרגש אותי".

"וזו גם ההזדמנות להגיד לך תודה שמעבר להיותך הבן המושלם אתה גם החבר הכי טוב שלי, נותן לי המון כוח לחיים וממלא אותי בנחת ואושר בכל יום מחדש. ילד שלי תזכור שאבא תמיד כאן בשבילך, מבטיח שלנצח אעשה הכל בשביל שתהיה בריא ומאושר. אני אוהב אותך חייל של אבא".

ליאם גולן, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאם גולן, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)