הזמר והשחקן המצליח לי בירן נבחר להוביל את קמפיין תחתוני הגברים של "דלתא" ויחליף בקמפיין הנוכחי את אשתו הטרייה אליאנה תדהר. בצילומים שנערכו אתמול (שלישי) בפארק הירקון בתל אביב כללו שביל ביצים ענק שהוכן במיוחד בפארק. בירן אמנם לא ירד לתחתונים אבל סיפר בין טייק לטייק ל-TMI על ההכנה לקמפיין הראשון ומתי הם מתכננים לעבור לשלב הבא של ילדים.

קמפיין דוגמנות ראשון. מלחיץ?
"אני הכי לא תופס את עצמי כדוגמן. זה לא מרגיש לי כמו קמפיין דוגמנות. אני שר ורוקד פה, זה משהו שאני אוהב. אני מוקף בצוות של מקצוענים. זה אנשים שאני מכיר בפן האישי כי הם עובדים עם אשתי והם מרגישים עוד יותר אחריות עליי אז הם שומרים ומגנים אליי ואני מרגיש ממש בנוח". 

לי בירן (צילום: רומן בוצאצקי)
לי בירן (צילום: רומן בוצאצקי)

הכנת עצמך עם תזונה מיוחדת או אימונים בחדר כושר?
"התזונה שלי באופן כללי מיוחדת. אני עושה 16/8. אני צם 16 שעות ביום ואוכל 8 שעות וזה עושה אותך חזק. לי זה עובד".

אתה מחליף את אליאנה. היא נתנה לך עצות?
"לא הייתי אומר שאני מחליף אותה, מישהו צריך לייצג את הגברים בסיטואציה הזאת. אנחנו מתעסקים בתחתוני גברים אז צריך מקור ראשון. אליאנה הכי תומכת ומפרגנת. אתמול בלילה היה לנו רגע מצחיק כי היא שרה את השיר של הפרסומת ואמרה לי: 'בהצלחה מחר ותהנה' והרגשתי דה ז'ה וו הפוך כי אני תמיד אני אומר את זה לה. הצוות שלה הוא הצוות שלי, פשוט החליפו. אז ביקשתי שיקראו לי אליאנה היום ואני זורם על זה".

הייתה לכם חתונה מקסימה בקיץ וירח דבש. יש נפילת אנרגיות? ריבים שלא אחרי החתונה?
"אין נפילות אנרגיה, יש שגרה. בחיים שלנו אין כל כך שגרה כי זה לא עבודה של 8-17 במשרד. כל יום זה רכבת הרים אבל בבית אנחנו חברים הכי טובים. אנחנו שומרים שיהיה כמה שיותר איזון ולהגיד תודה. אנחנו בוחרים אחד בשנייה כל יום מחדש. זה עוזר להעריך את מה שיש לך ולא להיכנס לשגרה. אנחנו קצת חיים על ענן שטוב לחיות בו".

לי בירן (צילום: רומן בוצאצקי)
לי בירן (צילום: רומן בוצאצקי)

הפכתם להיות זוג נשוי כמו בסטיגמות?
"לא, לא. אנחנו עדיין מתרגשים וקוראים אחד לשנייה 'בעלי' ו'אשתי'. אני כל הזמן ממשש את הטבעת הזאת כל הזמן. אתה כל הזמן בהודיה על מה שיש לך בחיים וככה אתה יכול למצוא את האושר".

השלב הבא זה ילדים, לא? עובדים על זה?
"אנחנו לא עובדים על זה עדיין. אנחנו עובדים על דברים אחרים. האמת שיצא לנו עכשיו בייבי של יצירה, סרט שעבדנו עליו שלוש שנים 'הסיפור שלנו' ונהנים מהזמן שלנו יחד. אני תמיד מרגיש שבחיים יש ציפייה לעבור מהר משלב לשלב, אבל לא. זה מגניב להיות מאורסים רגע, להיות בשלב הזה ואז להיות נישואים ולהיות בשלב הזה".

כמה אתם רוצים?
"אני יכול להגיד לך שיש לי שני אחים – אח ואחות וזה עבד לנו מצוין. אני אמרתי לאליאנה בואי נתחיל מאחד או אחת ושיהיו בריאים, וכל היתר לא משנה. זה עניין של הנשים יותר, כל העבודה היא שלכן, זה יהיה חצוף מצידי להגיד כמה אני רוצה".